Здравейте, казвам се ,,Кайто"!Аз съм едно китайско момиче. Живея в Шанхай с майка ми и по-голямата ми сестра. Когато бях на десет години баща ми почина. Още не съм преживяла загубата. На сутринта майка ми извика мен и кака ми да си поговорим.
Майка:
-Кайто,Тереза знам ,че обещах на баща ви....но...си намерих друг.
Мислите на Кайто:
-Немога да повярвам ,че майка ни си е намерила нов мъж.Какво ще правя сега...ако тя се омъжи за него и той ми стане баща....
-Аз,аз.. стегни се Кайто вече си голяма. Трябва да измисля как да ги разделя,и как да се справям в училище,защото имам лоши оценки. На сутринта тръгнах за училище. Пред училището ме чакаше моята най-добра приятелка ,,Кокона".
Кокона:
-Здрасти Кайто!
Аз:
-Здрасти Кокона!
-Какво прави тази седмица?
Кокона:
-Ами.....вече имам гадже!
Аз:
-О..супер!
-Как се казва?
Кокона:
-Сенпай!
Аз:
-Сенпай?
Кокона:
-Проблем ли има?
Аз:
-Не,не просто той ми беше гадже, но скъсахме, защощо осъзнахме ,че не сме един за друг. Просто бяхме различни... и знаеш. Но все пак браво ,че си си намерила гадже.
Кокона:
-Ако искаш да скъсам с него, за да не си разваляме приятелството.
Аз:
-Не,не......трябва да тръгвам!
Докато се пребирах мислейки си за това което ми каза Кокона,изведнъж се блъснах в едно момче. Когато се осъзнах видях ,че върху мен лежи Семпай.........
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ...............
Ако ви е харесала историята може да харесате! Очаквайте 2-ра част!