Na szóval! Kulcs megvan, táska, telefon.......Remélem minden meg vn. Már csak az hiányozna ha valamit itthon felejtenék. Miér vagyok ilyen szétszórt?
Betettem a fülesem,majd elindultam a stúdió felé. Huhh, elég borús idő van, reggel eshetett az eső mert a járda mellett pocsoják vannak. Ez a decemberi "tél" már ha nevethetjük annak. Télhez képest mindenki nyári ruhákba van. Itt nem nagyon van tél. Hosszú gondolkozásomat egy kocsinyikorgás, és vizet éreztem a ruhámon. Neeee, neee, csak ezt ne. A k*rva életbe. Nem hiszem el. Még ez is?? Lepillantottam a ruhámra. Teljesen elázott a sártól. Basszus. Nem, én nem fogok vissza menni. Na nem. Hülye kocsis. Totál hülyének nézhetek ki most. Csak érjek már oda. Az órámra pillantottam, már másfél órája megy a koncert.
-Héé!-kiált valaki hátulról. Megfordulok és egy lánycsapattal találom szembe magam. Najó..... nem, nem.......
-Öhm sziasztok!-eröltettem mosolyt magamra. Nagyon nincs idegem erre.
-El sem hiszem!!! Talia Mccolours! Hunter Rowland huga!!!-ujjongott az egyik csaj.
-Csinálhatunk veled egy képet?-kérdezték. Öhm ilyen ruhába nem akarok..... vagy nem nagyon illik.
-Figyeljetek! Nézzetek rám. Nem vagyok a legjobb állapotban, és sietek is. Biztos hogy fogunk még találkozni, de nem lehetne hogy most elengednétek.-néztem rájuk...hátha.
Haragos?! Szomorú fejjel távoztak. De még elcsíptem e fajta megjegyzéseket.
"Hülye kurva" Hahh...persze. Az álldott kedves rajongók. Ezt meg fogom jegyezni a fiúknak. Na jó nem.
Mentem volna tovább ha nem botlok bele egy vérszomjas kutyába. Na neee.
-Jó-jó kutya..Most szépen elmegyek, te maradsz ugye?-villantottam rá egy mosolyt. De úgy éreztem hogy inkább futnom kéne. Igen, igen FUTÁS. Jézusom ez gyorsabb mint aminek tünik. Nem akarok kutya kajává vállni. Baszki!! Valaki segítsen. Magassarkúba nem kellemes futni, ahh meg nem is biztonságos. Ez bizonyítja az is hogy pofára estem a földre,a sárba, a falevelek közé. Pfuuu ez a nap nem lesz felsorolva "Talia kedvenc napjai közé" Várjunk..., hol a kutya? Nem nem! Valami nem stimmel. Jajj...hirtelen két lábat éreztem a blúzomon. Pfuujjj ez a kutya nyaldos....neeem.
-Héé! Bojhos! Gyere ide!-hallom meg egy öreg bácsi hangját. Remek. Meg van a gazdája. Lassan feltápászkodok a földről.
-Nagyon köszönöm hogy játszottál a kutyámmal!-int nekem a bácsi. Persze, játszottam....aha. Ha még valami megakadályozza hogy elinduljak akkor.........
Bár ne mondtam volna ki. Ebben a pillanatba törött le a magassarkúm sarka.....Inkább,inkább nem szólok semmit. Jó??
Basszus. Már teljesen elkéstem. Elkezdtem rohanni. Majd belerohanok egy fiú csapatba és hanyatt vágódom
-Bazd meg!!!!!!!!!-káromkodtam.
-Talia?-hallottam meg Cameron hangját. Felpillantottam majd a fiúk értetlen tekintetével találom szembe magam.
-Ne szóljatok egy szót sem!-mondtam határozottan. Blake visszafolytott nevetéssel húzott fel a földről. Látszólag nem akartak nyilvánosan röhögni, de nem sikerült nekik. Mindenki a hasát fogva röhögött.
-Aha röhögjetek csak!-vágtam be a durcit.
-Naaaa! Talia. Legalább mond el hogy mi történt.-lökött válba Hunter.
-Tudjátok mi? Reggel nem keltett fel valaki!-vetettem szúros pillantást Blake felé.-majd elindultam egy autó belehajtott a sárba és ....-mutattam a ruhámra. -Majd találkoztam egy vérszomlyas kutyával, akirw azt hittem hogy vérszomlyas. Futásnak eredtem majd eltanyáltam és megnyaldosott a kutya. Kiderült hogy egy öreg bácsié. Aki teljesen hülyének nézhetett. Jaaa még kihagytam hogy a rajongóitok le kurváztak. Majd közülletek valaki eszes nekem jött.-fujtattam.
-Tyűűha! Na ezt nem gondoltam volna!-röhögött Daniel.
-Fogd be!-ütöttem vállba.
-Naa ne legyél durci.-ölel át Blake. Jól esett az ölelése.
-Fujj tiszta sár vagy!-tolt el magától. Na megjött az igazi Blake. De én ìgy szeretem.Naaa....Hosszú,hosszú idő után megszületett ez a rész. Jó olvasást☺
YOU ARE READING
The World Of Dreams~Blake Gray
Fanfiction-Mégis mit képzelsz magadról?!-ordítom sírva. -Én...én sajnálom. -Hát sajnálhatod is! Elrohantam bele a sötétségbe.Végleg elvesztem.