Mă trezesc și i-au telefonul de sub pernă. Fuck!!! E 7:20!! Sar ca arsă din pat și fug în baie. Îmi fac un dus si ma spăl pe dinți.Ies din dus doar cu un prosop pe mine si merg la mine în cameră. Oare cu ce să mă îmbrac? Scot din dulap o cămașă neagră,o pereche de blugi albi,niste șosete dres si tenisii mei roz. Mă îmbrac si merg la baie,din nou. Parul îl prind in coc si ma dau cu crema hidratanta pe fata si puțin strugurel.
-Jasmiiin!!!o aud pe mama țipând ca nebuna după mine. Micul dejun e gata si știi ce se întâmplă dacă nu mănânci la ora fixă.
-Viiiin mama! Stai putin.
Îndes cărțile în ghiozdan,imi iau căștile albastru deschis,telefonul si banii,geaca de blugi pe mine si merg la masa.
Scumpo,de ce ai luat ghiozdanul? Mă întreabă mama mirată.
-Cum de ce mama , trebuie sa merg la școală,tu ai zis ca e cel mai important în viața!! Ii zic pe un ton puțin restit.
- Ă,ă,ă daa,hai mergi la școală. Zice mama îngrijorată.
-Ce se întâmplă ? Întreb eu.
- Ne mutam la New York!Chiar atunci m-am trezit. Ce bine ca a fost doar un vis! Iau telefonul să mă uit cât e ceasul. Este............7:10. Mă ridic ușor din pat și merg la baie,ma spăl pe dinți și îmi fac un dus scurt. Mă infasor cu un prosop si merg în camera. Mă uit în dulap si scot un pulover alb largut,niste blugi negri,un tricou tot alb si tenisii mei roz. Mă îmbrac rapid si merg la baie,unde îmi pieptăn parul si il las pe spate ,apoi mă dau cu crema hidratanta pe fata si imi dau cu puțin strugurel pe buzele mele rozalii. Mă uit la ceas. 7:35. Cobor în bucătărie unde o găsesc pe mama.
-Neata mama!strig când intru în bucătărie.
-Neata scumpo! Îmi răspunde. Se comporta ciudat,acum îmi dă libertate si vrea să fiu o adolescenta normală,oare mai are toate mințile?? Ee,ma întreb asta mai târziu,trebuie să fug sa nu pierd autobuzul. Îmi conectez căștile la telefon si ascult muzica. În 5 minute ajung în stație. Un minut mai târziu autobuzul era în fața mea. Urc si iau un loc,cu căștile în urechi. Cineva îmi scoate casca sin ureche si îmi spune :
- Heloo! Era Erica.
-Buna! Ii spun si o iau în brațe.
-Ce faci? Mă întreabă.
-Bine draga,tu?
-Biniii.Ajungem la școală,intr-un final. Mă duc spre clasa dar cineva ma prinde de mana. Era un băiat înalt,cu parul saten si ochii căprui.
-Buna ,eu sunt Andy. Spune si îmi întinde mâna.
-Jasmin. Eu ma cam grăbesc ,am test la matematica si nu vreau să întârzii. Se suna de intrare și eu vreau să plec spre clasa,dar Andy mă oprește.
-Eu sunt,ă, ă .. Se balbaia el. Eu fug repede si intru în clasa.
-Buna dimineața ,va rog să îmi scuzați întârzierea. Spun eu ,vrând să mă așez în bancă.
-Iesi afara,ai întârziat. Știi că o sa iti pun un insuficient?
-Dar de ce domnule?
-Pentru ca ai întârziat,acum ieși Jasmin!Plec supărată din clasa si ies în curtea școlii și mă așez pe o treaptă. Îmi scot telefonul si ma uit la poze. Peste ceva timp se suna de ieșire,iar eu mă duc în clasa. Cu greu au trecut orele de azi. Mă duc în stație si ma urc în autobuz. Cobor si merg puțin pe jos spre casă. Ajung si intru în casă ,unde o văd pe mama uitându-se la televizor. Era cu.....Andy ?! Ce caută el aici? Cineva va avea multe explicații de dat!
-Mama,ce caută el aici?!?
-Nu vorbi așa de fratele tau,apropo,fa-ti bagajele ca ne mutam la New York!
CITEȘTI
Radical Changes
Fanfic„ Dragă jurnalule.... Ce se întâmplă atunci când viața ți se schimbă în doar câteva luni? Ce se întâmplă atunci când durerea, frica si suferința devin singurele sentimente pe care le mai simți? Te schimbi. Devii o altă persoană. O persoană depresivă...