Χριστουγεννιάτικη Αγάπη

11 2 2
                                    

«Φλάβιαααα!! Ξύπνα ρε ζώων» με φώναζε η αδερφή μου «έλα μορί, τι θες » «ξυπνά καλέ θα αργήσουμε, δεν μου ειπες πως θες να βγούμε σημερα? Ξέχασες ρε ηλίθιο είναι Χριστούγεννα !!!» ακούω την αδερφή μου να τσιρίζει.
Σηκώνομαι, ετοιμάζομαι και κατεβαίνω κάτω και πάω στη κουζίνα....
«Μμμμμ καφές με κουραμπιέδες »
«Αντε καλέ τελείωνε, γιατί έχω να συναντήσω τον Αντρέα»
Όταν το ακούω αυτό, γυρνάω και τη κοιτάζω« sorry, αλλά εμένα με σκέφτηκες καθόλου, θα κάνω τα Χριστούγεννα μόνη μου »
«Εμμμμ.... sorry ρε αγάπη αλλά δεν έχω τι να κάνω είναι το αγόρι μου, του υποσχέθηκα πως θα γιορτάσουμε μαζί τα Χριστούγεννα, sorryyyy!!!»
«Και εγώ είμαι η αδερφή σου αλλά πολύ που σ'ένοιαξε, τουλάχιστον τι ώρα θα πάς ?»
Με κοίταξε με ένα βλέμμα λες και θα μου έλεγε τώρα.
«Λέγε!!»
«Σε μία ώρα, sorry!! Αφού σε αγαπάωωωω!!»
«Καλά καλά κατάλαβα, τουλάχιστον ας βγούνε γρήγορα για να περάσω λίγη ώρα μαζί σου ».
Βγαίνουμε από το σπίτι και πάμε στην καφετέρια για να συναντήσουμε τον Αντρέα. Κάναμε και λίγες βόλτες μέχρι που να έρθει.
Όταν ήρθε πηρε τη Μελίνα (αδερφή)
και έφυγαν. Εγώ βγήκα έξω από τη καφετέρια.
Σε μια στιγμή κάποιος με φωνάζει και γυρνάω να δω ποιός με φώναξε οταν είδα το αγόρι που μου αρέσει.
«Ααα.... Άλεξ γειά σουυυ, τι κάνεις??»...
«Γειά σου Φλάβια!!! Καλά είμαι εσύ??»
«Καλά» με μία λάμψη στα μάτια μου...
«Θες να κάτσεις εδώ μες στο κρύο? Πάμε να πιούμε κάτι.. Δεν νομίζω πως έχεις να κάνεις τίποτα?» και με κοιτάζει με ένα μεγάλο χαμόγελο.
«Δεν έχω να κάνω τίποτα, αλλά μπορεί να έχεις εσύ κάποια δουλειά...»
Άρχισε να σκέφτεται... «Να σου πω την αλήθεια έχω μια δουλειά... Αλλά δεν με νοιάζει» Η καρδιά μου χτυπούσε πολύ δυνατά και δεν μπορούσα να μιλήσω...
«Μααα... είσαι σίγουρος ??»
«Πάμεεε!!».
Και με πιάνει από τη μέση και περπατάμε λίγο. Όταν φτάνουμε, μπαίνουμε μέσα και πάμε σε ένα τραπέζι για δύο άτομα καθόμαστε.
Εγώ έβλεπα το δένδρο τον Χριστουγέννων που ήταν απέναντι..
«Είναι πολύ ωραίο!!»
« Ποιό ?»...«Το δέντρο...»
«Αααα.... Ναι είναι πολύ ωραίο»
Με κοίταξε και χαμογέλασε... Κάθε φορά που τον έβλεπα νόμιζα πως η ώρα είχε σταματήσει..... «Φλάβιαα!!....Φλάβιααα!!.. »
Ο Άλεξ με φώναζε ενώ εγώ δεν τον είχα ακούσει..Ο Άλεξ με ακουμπάει για να τον ακούσω.. «Οχ.. sorry.. Άλεξ ειπες τίποτα??» «Τι έχεις ?? Είσαι καλά? Θέλεις να σε πάω σπίτι???»..
«Όχι, όχι είμαι καλά, απλά θέλω λίγο καθαρό αέρα..», «Οκ , πάμε» «που??»...
«Είναι έκπληξη!!» Με πιάνει από το χέρι και αρχίζει να τρέχει σαν τρελός..
« Μην τρέχεις έτσι μας κοιτάνε όλοιιι!!! Θα νομίζουν πως είμαστε τρελοί !!» «Είμαι τρελόςςς !!» ...
Νόμιζα πως πετούσα... Έρχεται κοντά μου και μου κλείνει τα μάτια με τα χέρια του..«Που με πάς ??» «Θα δείς όταν φτάσουμε».... Ο Άλεξ δεν μιλούσε  για αρκετή ώρα, όταν σε μία στιγμή σταματάει ενώ εγώ δεν είπα τίποτα απλά περίμενα πότε θα μου ανοίξει τα μάτια.. Σε μια στιγμή μου λέει « Για να σε βοηθήσω θα σου πω μόνο πως ειναι ενα μέρος που σου άρεσε πάντα να πηγαίνεις για τα Χριστούγεννα »
Εκείνη τη στιγμή δεν μου ερχόταν τίποτα στο μυαλό όταν σε μια στιγμή μου βγάζει τα χέρια του από τα μάτια μου... Και ανοίγω τα μάτια μου
σιγά-σιγά... Με είχε πάει στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο που είχαν στολίσει στην πλατεία το οποίο μου άρεσε πάντα και πήγαινα πάντα για να δω άμα είναι όσο ωραίο όσο τις άλλες χρονιές αλλά φέτος είναι πιο ωραίο διότι πήγα με το αγόρι που τον έχω ερωτευτεί... «Δεν θα μου πεις τίποτα??» μου λέει... Το μόνο πράγμα που κάνω, πετάγομαι στην αγκαλιά του. Και το μόνο πράγμα που ακούω από εκείνον είναι.... «Πάντα ήθελα να σε έχω στην αγκαλιά μου....» «Και γιατ.....» και με διέκοψε με το φιλί του που ακουμπούσε τα χίλια μου και ένοιωθα πως ο χειμώνας είναι καλοκαίρι, είχα ανατριχιάζει και νόμιζα πως μόνο εμείς οι δύο υπάρχουμε σε όλο τον κόσμο... Και σε αυτή τη στιγμή ακούω μέσα απο τα χίλια του μία από τις αγαπημένες μου λέξεις...... «Σ' αγαπώ και αυτό ήθελα να σου το πω εδώ και ένα χρόνο, είσαι η μόνη κοπέλα που έχω νιώσει μαζί τις έτσι και σε αγαπώ για αυτό που ήσουν και για αυτό που είσαι και για αυτό που θα είσαι...» «Εγώ δεν έχω λογία για να περιγράψω το πόσο σε αγαπώ και πως είσαι το πρώτο άτομο που έχω νιώσει έτσι... Για αυτό το μόνο πράγμα που θα σου πω είναι το
..................Σ' αγαπώ.................».

»

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Χριστουγεννιάτικη Αγαπη"Where stories live. Discover now