15

5.6K 316 16
                                    

Kimberly POV'S:

- Ej, on naprawdę śpi?- szturchałam go, jednak ani drgnął.

-Po co wlewałaś w niego tyle alkoholu?- upominała mnie Molly.

-Myślałam, że będzie łatwiejszy. -zaśmiałam się. - Leci na mnie, nie widzisz tego?

- Jest raptem północ, a zamiast łatwego Niall'a, masz śpiącego Niall'a.-  kpiła i piła resztki czerwonego wina - Ale fakt, jeszcze trochę i będzie jadł Ci z ręki.

Miałam już odpowiedzieć jej, że również tak myślę,  jednak zadzwonił mój telefon i choć numer był nieznany, postanowiłam odebrać, bo to pewnie jakiś znajomy z prośbą o transport.

-Halo?- zmarszczyłam brwi zaciekawiona, kogo niesie.

-Kim, to ja Camilla. - uslyszałam nagle głos brzyduli i od razu zachciało mi się śmiać- Jest z wami Niall? Nie mam jego numeru i martwię się, bo mieliście być wieczorem.- mówiła szybko i była zdenerwowana.

- A co, mamusiujesz mu? - zachichotałam i wyszłam z namiotu, a Molly za mną, gdy tylko machnęłam do niej ręką.

- Włącz głośnik. - szepnęła.

-Nie, ale on nawet nie ma kluczy.- speszyła się i jej głos stał się cichy i nieśmiały.

- Klucze mu nie będą dziś potrzebnę,  posłuchaj tylko.- nakryłam głośnik dłonią, aby wydawało się, że to co za chwilę usłyszy, dochodzi gdzieś z odsali, a Molly zaczęła pojękiwać.- Słyszysz?  Ten twój Niall to niezłe ziółko,  siedzę sama na plaży, a on i Molly...- drażniłam się z nią i gestami uspokajałam tłumiącą w sobie śmiech przyjaciółkę.

Nagle połączenie zostało zerwane.

- Głupia naiwniaczka.-  stwierdziła blondynka i wybuchłyśmy śmiechem.

- Ciekawe czy teraz ryczy, bo przecież ona jest w nim zakochana. - próbowałam się uspokoić i rzucałam sobie kamykami w wodę.

- Pamiętasz ten jej piórnik z jego wizerunkiem?- przypomniała mi, abym tylko bardziej zatracała się w ataku śmiechu.

- Może myśli, że chciałby z nią być. - oparłam głowę na jej ramieniu i aż biłam dłonią w glebę, nie mogąc już prawie oddychać.

- Piękna i bestia normalnie.- rzuciła i obie już nie byłyśmy w stanie już nic powiedzieć.

Gwiazdor - ZAKOŃCZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz