Ležím skrčená v klubíčku a koukám z okna ven na svíticí lampy. Bolest ustoupila, ale myslím, že za chvíli to zase začne bolet.
,,Ach, jo! Do prdele" otočila jsem se na bok. Zavrčela jsem a sedla jsem si. Odkryla jsem se a nohy jsem položila na podlahu. Promnula jsem si oči. To, že mě to zase začalo bolet, jsem radši nevnímala. Vstala jsem a vykročila jsem si ke dveřím. Otevřela jsem dveře a dostala jsem se na chodbu. Chodila jsem jako duch. Dostala jsem se do kuchyně a nalila jsem si něco k pití. Sklenku jsem nechala v umyvadle a vydala jsem se nahoru. Zastavila jsem u Louisových dveří. Potichu jsem zaklepala a chytla jsem kliku. Pomalu jsem dveře otevřela a nakoukla dovnitř.
,,Louisi? Spíš?" ptala jsem se a sledovala jsem ho. Otočil se a koukal na mě.
,,Ne, nespím. Jak to, že nespíš ty?" ptal se na oplátku on.
,,Nemůžu usnout" pokrčila jsem rameny.
,,Pojď sem" posunul se víc dozadu a poklepal na místo vedle sebe.
,,Tak jo" vešla jsem dovnitř, zavřela dveře a pomalu jsem si k němu vlezla. Oba jsme leželi na zádech a dívali jsme se na strop.
,,Louisi?" promluvila jsem.
,,Ano?"
,,Budeme si povídat?"
Usmál se.
,,Klidně, ale začni."
,,Dobře. Řekni mi něco o tvojí rodině."
,,Dobře. Mám 6 sourozenců a s toho jsou pět holek a jeden kluk."
,,Vážně? Chudák" smála jsem se.
,,Jo" taky se zasmál.
,,Jak se jmenují?" ptala jsem se dál.
,,Charlotte, ale říkáme jí Lottie. Félicité, ale říkáme jí Fizzy. Dvojčata je jmenují Daisy a Phoebe. A další dvojčata se jmenují Doris a Ernest, jsou nejmladší."
,,Pěkný jména."
,,Jo, asi jo. A ty máš sourozence?" zeptal se mně.
,,Ne, nemám. Jsem jedináček".
,,Aha".
,,A co tvoji rodiče?" ptala jsem se dál.
,,Mám nejlepší mamku na světě. Ona mě chápe, ona mi rozumí, je to prostě nejdokonalejší člověk v mém životě. Ano, jsem maminčin mazánek".
,,Pání, chtěla bych ji poznat. A co tvůj táta?"
,,Můj otec? S ním se nestýkám. Ale moje mamka si vzala jiného a je to fajn chlap, mám ho rád".
,,Aha, tak to jo, no"
,,A tvojí?"
,,Mám jen mamku a je to nejlepší maminka na světě. Myslím, že naše maminky by si rozuměli. A táta nežije, umřel v autě".
,,To je mi moc líto" řekl.
,,Díky".
,,Teď veselejší téma. Co kluci?"
,,To je veselejší téma?".
,,Ano".
,,Fajn. Měla jsem jich víc, ale jen jeden trval déle než ostatní. Jmenoval je Tomáš. Chodili jsme spolu 2 a půl roku. Šíleně jsem ho milovala, takže asi je logický, že jsem s nim i spala. Všechno bylo perfektní a potom se to pokazilo. Chtěla jsem, aby přišel k nám, že si uděláme pěkný večer, protože mamka nebyla doma, ale on řekl, že ho to mrzí, ale že nemůže přijít, že si musí něco zařídit. Byla jsem zklamaná, ale řekla jsem mu, že to chápu a že se nezlobím. Doma jsem se nudila, tak jsem si řekla, že půjdu za svojí kamarádkou Terezou. Šla jsem tedy k ní domů. Když jsem stála před jejími dveřmi, tak jsem si všimla, že dveře byly otevřeny. Lekla jsem se. Myslela jsem si, že je tam zloděj a že se jí něco stalo, tak jsem vešla dovnitř. Ze shora se ozývaly zvuky, tak jsem honem doslova letěla nahoru do jejího pokoje. Otevřela jsem dveře jejího pokoje a co jsem neviděla. Jí jak leží na zádech na posteli a nad ní Tomáš, který jí šuká. Když jsem to viděla, tak jsem se rozbrečela. Ta kráva si toho všimla a řekla moje jméno. Tomáš přestal a taky se na mě podíval. Hned vyletěl a sebral si trenky a utíkal za mnou, protože já jsem byla už na chodbě. Řval na mě ať se zastavím a že to tak není, že mi to vysvětlí, jenže já utíkala dál, až domů. Druhý den za mnou přišel. Dala jsem mu pěstí a kopla jsem ho do koulí. A tu děvku jsem taky zmlátila. Od té doby spolu nemluvíme".
,,Aha. Jak to, že to byl tvůj jedinej vztah?"
,,Protože jsem se potom incidentu změnila a kluky jsem měla jen na jedno".
,,Proč?"
,,Protože mi zlomil srdce, chápeš? Chápu kdyby jsme spolu nespali, ale my jsme spolu spali a někdy i třikrát za den. Takže neměl nedostatku sexu a on mě podvedl. Strpím cokoliv, ale podvod ne".
,,Chápu tě".
,,Díky" podívala jsem na něho a usmála se. Taky se na mě usmál.
,,Asi by jsme měly jít spát. Dobrou noc, Sarah".
,,Tobě taky, Louisi" otočila jsem na druhý bok a zavřela jsem oči.Ráno nás vzbudil zvonek. Pěkně dlouho zvonil, ale nikomu se nehtělo vstávat. A potom jsem si něco uvědomila. Ležím v Louisově posteli. Což nebylo až tak hrozný, jenže jsem si potom uvědomila, že mi je nějak horko a peřinou to nebylo. Otevřela jsem oči a co nevidím? Ležela jsem na Louisové hrudi. Rychle jsem si sedla a začala jsem ho budit.
,,Louisi! Vstávej! Někdo zvoní!" třásla jsem s ním.
,,No jo, už jsem vzhůru" otevřel oči, posadil se, oblíkl si tepláky a vyšel z pokoje. Já jsem taky vylezla z postele a vydala jsem se do mého pokoje. Vlezla jsem si do koupelny a vyčistila jsem si zuby. Umyla jsem si tvář a vydala jsem se do pokoje. Zkontrovala jsem si mobil. Nic. Vyšla jsem z pokoje a po schodech jsem se vydala dolů, do kuchyně. Stála jsem na chodbě před chodem do kuchyně, když jsem uslyšela hlasy. Poznala jsem, že tam byl Louis, ale nebyl tam sám. Sakra. V duchu jsem napočítala do tři a potom jsem se odhodlala vejít do kuchyně. No, do prdele! V kuchyni za barem seděly dvě holky. Všichni se na mě podívali.
,,Uhm, ahoj" zamávala jsem jim.
,,Ahoj" řekla hnědovláska. Blondýna mlčela.
,,Ach, Sarah" promluvil Louis.
,,Asi ruším, že? Já přijdu potom" usmála jsem se a na patě jsem se otočila.
,,Ne! Sarah počkej" ozvalo se za mnou. Otočila jsem se.
,,Buď tady. Nikam nechoď" přišel ke mně blíž a popostrčil mě k lince naproti baru.
,,Sarah, tohle jsou mé sestry."
Fuck!Ahoooj! :D
V prvořadí Vám chci popřát veselé Vánoce :) Ať jste šťastní, ať se Vám splní všechny sny a ať jste zdraví.
Sice pozdě, ale lepší než nikdy :)
Díl jsem chtěla přidat včera, ale nějak mi to nevyšlo :). Tak jsem si řekla, že ho Vám přidám dneska jako třeba v Americe :) Tam si taky rozbalují dárky až druhý den, ne? :D No, snad se moc nezlobíte :)
Užíjte si díl! ♡MOCKRÁT DĚKUJÍ ZA VAŠE HLASY, ANI NEVÍTE JAKOU MI TO DĚLÁ RADOST! :D Děkují, děkují a děkují.
•chyby opravím :D
ČTEŠ
Bad girl + Famous boy = perfect couple (Louis Tomlinson)
FanfictionDevatenáctiletá dívka Sarah Brown, bydlí se svojí mamkou v bytě. Bydlí v Olomouci. Je konec školního roku a Sarah dostala svoje maturitní vysvědčení. Když přijde domů, tak jí mamka oznámí, že zítra musí jet do Prahy na kontrolu do nemocnice Motol. S...