HOOFDSTUK 1

33 0 0
                                    

~pling~
Ugh waarom moet de wekker nou altijd zo vroeg gaan zeur ik. Tot dat ik me herinner dat het vandaag mijn eerste dag is op mijn nieuwe school. Waarom moest mijn moeder dan ook een baan krijgen in een heel ander land *zucht* ik loop snel naar de douche en het koude water maakt me gelijk wakker. Of werd ik wakker omdat mijn vader weer eens op de deur staat te bonzen. Het doet me denken aan 5 jaar geleden toen ik ook mijn eerste dag had op een nieuwe school iedereen kende elkaar al maar ik kende niemand. Ik was alleen tot dat ik in mijn klas kwam en verliefd werd op Jasper de badboy van de klas waarom moest juist ik verliefd op hem worden *zucht* later in dat jaar kregen we een relatie die wel 4 maanden duurde tot ik hem betrapte met toen die tijd beste vriendin de vriendschap was over en de relatie ook. Ik ga het dit jaar anders doen ik ben er klaar mee om gebruikt te worden als pop meiden hebben ook gevoelens! Ik sla hard op de muur en schrik er van en begin te lachen. Ik stap uit de douche en doe een beetje make-up op en doe een paars jurkje aan naar school. Bij het ontbijt zucht mijn vader vaak en is mijn moeder aan het zeuren op hem stiekem heb ik wel medelijden met mijn vader op dit moment het is al kwart voor 8 dus ik moet weg.op naar school denk ik.

Hallooo mensen dit was hoofdstuk 1 er volgen snel meer
Groetjessss

Beste vrienden? Of verliefd...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu