Part IX.

888 51 0
                                    

Nahoře máte Body Sayyyyyy <3

Z pohledu Demi

Ráno jsem se probudila okolo 8 hodiny. Elis ještě spala a byla hrozně cute. Já vím, že to říkám pořád ale kdyby jste ji viděli.
Měla jsem hroznou chuť ji nějak vystrašit, ale byla na to moc nevinná abych jí to udělala.

Raději jsem na to vybodla. Opatrně jsem se zvedla a chtěla jít pryč z pokoje. Elis mě ale chytla za ruku a zatáhla zpátky pod peřinu. "Kam si jako myslíš že jdeš?" snažila se to říct naštvaně ale nešlo jí to. Po chvilce jsem se začala hrozně smát.

"Jdu ti udělat snídani, honey ." to poslední slovo jsem se snažila říct co nejprovokativněji. Usmála jsem se a naklonila se k ní. Tentokrát jsem to chtěla udělat, ale ona mi v tom zabránila. "Vím, že mě chceš jenom provokovat, tak já budu taky." zvedla se a rychle na mě hodila její peřinu. "Jako vážně?" vykřikla jsem. " i hate you, proč mi to děláš?" zeptala jsem se. "Protože ty to taky děláš, takže si nemysli. Vím o tobě úplně všechno. Vím dokonce jakou barvu má tvůj kartáček, a to jsem ještě nebyla v koupelně." "Ani si vidět nemohla, jelikož ho mám schovaný ve skříňce. Jakou má teda barvu?" snažila jsem se vypadat vážně. "Žlutou!" vykřikla a já si založila ruce v bok. "Ty vogo kde se to dozvídáte? Nepamatují si že bych přidávala někam fotku mého kartáčku." začaly jsme se smát. "Už pojď prosím tě, jdeme udělat něco k jídlu ."

Sešly jsme dolů a Elis šla přede mnou abych měla "výhled". Víte na co a víte proč. Jo..přesně tak.
Došly jsme do kuchyně, a hned nás přivítal Andy. "Ahoj miláčku, jak ses měl? Máš hlad?" řekla Elis a šla nasypat Andymu granule. Já mezitím došla do kuchyně a vytáhla ze skříňky dva hrnky. Jeden byl s koníkem a druhý s pejskem.

Připravila jsem vodu, čaj a tak dále. Vsak to znáte.
K snídani jsem vůbec neměla nápad co udělat. Nakonec jsem si rozmyslela, že udělám muffiny. Z pytlíku. Měla jsem je asi za půl hodiny. Elis seděla u stolu a koukala se na televizi.
"Pro toho nejlepšího člověka, kterého jsem kdy potkala." řekla a ona se na mě podívala s výrazem jako: Já a nejlepší člověk? Vážně?
"Já a nejlepší člověk, to těžko." usmála se a začala jíst. "Jo jsi, jsi ta nejlepší, jsi ta nejkrásnější, si to ty Elis. Ta která mi naprosto změnila život. Bez tebe už nemůžu být. Nemůžu žít když tě nemám po svém boku. Zamotala si mi hlavu a jsem ti za to vděčná."
Koukla se na mě jako že what?
"Já jsem to nejlepší co tě kdy potkalo? To určitě." smála se a já se připravovala udělat něco, co jsem chtěla už ráno. Jo přesně to co myslíte.
Natáhla jsem k ní ruku a ona nechápala. Chytla jsem jí za krkem a jemně si jí přitáhla k sobě. Rty jsme se téměř dotýkaly. Byl to krásný moment. Ona pochopila a ruku mi dala do vlasů. Pak jsem to udělala. To co jsem chtěla udělat od prvního momentu když jsem jí spatřila. Rty jsem se přiblížila k těm jejím a spojila je. Políbila jsem jí. Po pár vteřinách jsem se odtáhla a usmála se. Ona se usmála tím nejhezčím úsměvem na který byste se dokázali dívat hodiny. Věřte mi.
"Tak co jak se cítíš?" zeptala jsem se. Opřela jsem si hlavu o ruku a krásně jsem se na ní usmála. "Divně ale zároveň tak jako hezky."  udělala to samé.
"Věř nebo ne, tohle jsem chtěla udělat už první den co jsem tě potkala." pohladila jsem jí po tváři. "Já taky akorát jsem se k tomu neodhodlala." Nevím jak dlouho jsme na sebe zíraly ale bylo mi to jedno. Jenom my dvě. Ona a já. Žádný svět kolem. Jenom naše přítomnost.

"Možná bychom mohly umýt nádobí." podívala jsem se do dřezu a byl plný špinavých talířů a hrnků. "Jo no, to bychom mohly. " "Já myju, ty utíráš!" řekla Elis. "No to určitě, nesnáším utírání." usmála jsem se a dala ji pusu do vlasů. "Já taky ne, Demiiiiii!" řekla a  smutně se podívala na nádobí. Pak se začala smát.

Po celou dobu co jsme "myly" nádobí jsme po sobě stříkaly vodu ( #nodvojsmysly :D )
Umyly jsme spíše sebe než nádobí. Ale byla to sranda.
S ní.
S tou nejlepší osobou.
S Elis.

Z pohledu Elis

Pak jsme se zase jenom válely. Koukaly na televizi a hrály PS4.
Když byl večer asi 7 hodin, tak jsme šly vyvenčit Andyho. Šly jsme tentokrát mimo město. Do parku.
Sedly jsme si na lavičku a Andyho jsme pustily. Jelikož je vychovaný, nikam neutekl. Chodil jenom v našem dohledu.
Seděly jsme na lavičce a nebe se pomalu zatahovalo. Byla skoro úplná tma. Jenom na chodníku svítily malé lampy. Přitáhla jsem si Demi k sobě, protože jsem se bála. Nějakých zombíků. No jo koukám na horory.
Podívala se na mě a oči směřovala na moje rty. Usmála se a pak mě políbila. "Co? Bojíš se snad ? Čeho prosím tě." "Co když přijdou nějací zombíci?" prudce jsem se otočila a zkontrolovala svoje záda. Za mnou byly jen stromy a jinak tma. Docela strašidelný.
"Neboj jsem tu s tebou." řekla a ruku mi dala na můj......zadek....:D
"Demi?" "Ehm?" "Mám pro tebe překvapení." "Jaký prosím tě, už se bojím." usmála se. "Zítra půjdeme spolu do kina." "Cože, fakt? Ooohhh díky Elis." objala mě a pak jsme se vydaly zpátky domů.

Doma jsme ještě chvíli povalovaly a pak se rozhodly jít spát. "Spát"
Šla jsem se umýt jako první a pak si vyčistila zuby. Po mě šla Demi. Před spaním jsme si pouštěly písničky. Hádejte od koho. Od Demi. Yeeeee!!
Pustily jsme si Body Say (nahoře) Stone Cold, Confident, For You, Kingdom Come atd.
Byl to boží večer. Protože byl s ní. S tou nejlepší osobou. S Demi Lovato. Chápete? S Demi Lovato. Ohh!

Když jsme si lehly, byla jsem k Demi otočená zády. Po chvilce jsem ucítila její ruku na mém břiše. Měla hrozně studené ruce ale nevadilo mi to. Pak mi dala pusu na tvář a obě jsme usnuly.
Zase spolu.
Navěky.
Možná.

Máme přes 400 reads což nechápu ale thank you so much <3
Jinak tenhle díl byl zase pozvolnější. Jako vždy.. Ahhhhh.
Díky za všechny reads, votes a komenty <3 :)






I Love Her! -  Demi Lovato (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat