Faith szemszöge:
Másnap délelőtt Louis rendelőjében ültem, és vártam hogy kezdődjön a kezelés, amikor Tomlinson belépett a szobába, és letett egy gyógyszeres dobozt az asztalra.
Felhúzott szemöldökkel néztem, ahogy újabb dobozokat pakol elő.
Mikor befejezte a pakolást, rám nézett. Ahha, tehár erre reagálnom kéne?
-Ehm, ezek mik?-hirtelen nem jutott jobb az eszembe.
-Ezek-emelt fel 3 különféle dobozt-további gyógyszerek a pánikrohamaidra. Ez a 2-mutatta tovább-arra van, hogy a hangok eltűnjenek a fejedből.
Rezzenéstelen arccal bámultam rá.
Ez tényleg ennyire hülye? Méghogy diplomás szakorvos.
-Ugye tudod, hogy nem fogom beszedni őket?-húztam fel a szemöldököm.
-Kénytelen leszel-biccentett mindentudóan.
Csak szimplán felálltam, és kisétáltam a rendelőből.
Leszarom, hogy még csak 2 perc telt el a kezelésből, de már felidegesített.-Faith!-kiabált utánam "valaki."
-Louis neked nincs életed?-fordultam meg idegesen.
-De van.
-Akkor? Akadj már le rólam!-förmedtem rá és elindultam.
Naiv voltam, hogy azt hittem, nem jön utánam.
Nem szólalt meg, így csak sétáltam tovább. Úgy negyed óra múlva egy eldugott kis tisztáshos értünk.Leültem a kis patak partjára, és felhajtottam a nadrágom szárát.
Lábamat a kissé hideg vízbe lógattam.
-Miért jöttél utánam? Nincs szükségem arra, hogy a problémáimról beszéljek valakinek. Se arra, hogy halljam a nyilvánvalót....-motyogtam, és tekintetemet a mellettem ülő fiú felé fordítottam.
-Nem érted, Faith! Nem azért vagyok pszichológus, hogy a betegeim életét tegyem tönkre.-mondta.
-Pedig az enyémet szépen lassan sikerül-legyintettem.
Felkaptam magam mellől egy kavicsot, és a sekély vízbe hajítottam.
-Faith, vannak dolgok amiket nem tud az ember egyedül feldolgozni. Azért vagy a betegem, hogy segítsek neked. A szüleid ezért küldtek téged pszichológusokhoz.
-Nem fogok a szüleimről beszélni.-jelentettem ki.
Louis sóhajtott egyet.
Talán feladta.
-Egyet ígérj meg nekem!-fordult hirtelen felém.
Felvontam a szemöldököm.
-Mit?
Lábamat kivettem a vízből és visszahajtottam a farmeremet.
-Mondd el mi történt veled,még mielőtt késő lenne!-nézett a szemembe, mert időközben felálltam.
Visszavettem a cipőmet, amit a "pancsikolás" előtt levettem.
-Vagy inkább mik történtek- javítottam ki.
Részleteket akar?
Hát most megkapta.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Psychiatrist [L.T.] (BEFEJEZETT)
FanficEgy "beteg" lány és egy pszichológus kapcsolata louiehlittlegirl© 2016. Minden szerzői jog fenntartva! started: 2016. 11. 13. ended: 2016. 12. 29.