Eu sunt Tofy un pui de catel.Acum o săptămână stăpânul meu pe nume Bob ma abandonat deoarece soția lui a născut un bebeluș. Așa ca nu mai putea avea grija de mine.In fie care zi mă gândesc la stăpânul meu când se juca cu mine și mă răsfață și îmi dădea de mâncare.Este frig.Visez la o familie care sa mă ia. Dar nu sa mă ia doar de drăgălășenia mea ci sa mă ia pentru ca sunt un suflet nevinovat și ca au mila. Se făcu noapte.Frigul din ce în ce mai creștea. Dintre data văd o silueta care vine înspre mine cu o lesa și un os suculent.Era o mămică cu fiica sa mica.Imi spune "cuțu cuțu hai nu îți fac nimic"
Bucuros sar din cutie și mă duc la femeie.Imi pune la gat lesa și îmi da osul.Parca era un vis,dar adevărat. Nu pot sa greu îmi vine sa zbor de bucurie.Nu am mai văzut un copil apropiînduse la mine și mai ales sa mă mângâie ușor și blând pe cap.Fetita era foarte blândă laxe și mama sa.Ne îndreptăm spre o casa foarte mare.Femeia deschide ușa iar eu și fetița care mă ținea în lesa o urmam.Cand am pășit în casa era un hol mare cu uși în părți și o "alee" spre bucătărie și baie.Se pare ca tatăl fetei este acasă. A venit la mine și mă mângâiat bucuros.Toata familia era bucuroasa de venirea mea.Un lătrat a venit din sufragerie.Un caine adult era acolo.Fara sa treacă o secunda se repezi sa vina la mine.Ma adulmeca sfios.-Mai...Mai..un nou cățel a adus Becky acasă!
-Eu,Eu sunt Tofy.
-Ei bine Tofy încântat de cunoștința!
-Numele este Buck,stau în casa ăsta de șase ani.
-Deci sa nu faci nicio stricăciune piticanie!
-Da..DaDa!?
Nu prea aveam încredere în pitbulul ăsta. Oricum nu îi pot face nimic eu sunt doar un pui,iar el este adult mă poate rupe întro secunda.Becky fetița ma luat în brațe și mă dus în cada.O nu urmează apa.A luat șamponul în mana stânga și dusul în mana dreapta.Apa călduță curgea pe blana mea încurcată. Mia dat o picătură medie de șampon pe spate apoi a frecat bine.Ma simțeam ca în rai.Toata murdăria dispărea. Ma șters cu un prosop fin verde.Eram foarte pufos.Am fugit în sufragerie.Mam așezat pe covor întins. Buck își servea bucatele de carne puse de Becky dintre conserva.Imi mie foame și nustiu dacă trebuie sa cer singur sau sa mie se aducă. Tatăl John împreună cu soția sa Margarete îmi aduc un castron cu boabe pentru pui de catei.Ce buni sunt cu mine.Ma simt cel mai norocos cățel. Casc.Ma îndrept spre un pat pufos mediu.
-Argggggmmrrr!Stai în alta parte!Arrrrrhgg!
Îmi spune Buck cu un mârâit.Plec și mă așeze lângă patul lui Becky.Inchid ochi și intru în lumea viselor.
CITEȘTI
Jurnalul lui Tofy
AdventureAici este vorba despre un pui de catel pe nume Tofy care este găsit de o familie, pe trotuar întro cutie rupta și uda.Pe parcurs ce trec ani Tofy creste și devine un caine adult cu multe aventuri și întâmplări.Sper sa va placa cartea!Lectura plăcu...