İyi okumalar. Umarım beğenirsiniz. İsimler konusunda düşüncelerinizi bekliyorum.
***
BEN KİMDİM. BESTE YALÇIN. KİMSİN SEN ...
Aybarsın sorusuyla ne olduğumu şaşırmıştım. Koluma ellerini doladı ve sorusunu yeniledi. Duyduğum sözlerle şok olurken bir şok daha yaşadım " iblis. Konuşmayı becerecek misin " dediğinde sinirle soldudum. Pekâla deşifre olduğumu biliyordum. Ama bu kadar hızlı yayılmasını beklemiyordum.
Derin bir nefes alarak ona döndüm
" bunu burda konuşmamız doğru değil " diye fısıldadım. Aybars kafasını tamam anlamında salladı ve kolumdan tuttuğu gibi sınıftan çıkardı. Problem çıkmasın diye susup beni götürmesine izin verdim.Arka bahçeye geldiğimizde sırtımı sertçe ağaca yasladı. Bu kadarı da yeter diyerek kolumdaki elini savurup tekme attım. Etkilendi mi. Hayır.
Sinirlenerek üzerime doğru eğildi
" Amcamın üvey kızı iblis. Bende uzun zamandır senle tanışmayı bekliyordum. " dediğinde sinirlendim ve doğrulması için elimle göğsünden ittirdim. Hiçbiryere kıpırdamıyordu hayvan.Sakinleşmeye çalışırken derin bir nefes aldım. Aynı anda gözlerimi devirirken " iyi. Tanıştın tamam mı. Şimdi rahat bırak beni " diyerek sola hamle yaptım. Koluyla kapatınca sağa yöneldim. Aynı anda oraya da elini koyunca gözlerinin içine baktım. Aybars " daha 20 dakika önce sana korumalık yapmam için emir verildi. Benim evime gidiyoruz bugün. Göçmenler saldırı düzenleyecekmiş. Seni almak için. Kerem ve Ediz de bize yardımda geliyorlar. Ve uzun bir süre ortalıkta gözükmeyeceksin. Senle yaşamak iskence gibi olaca-" demesine kalmadan erkekliğine tekme attım. Ya da atamadım. Bacağımı tuttu çünkü.
Sinirle gözlerinin içine bakarken gülümsedim " beni almak o kadar kolay mı ? Ayrıca senle biryere geldiğim yok. " diye sırıtarak söyledim. Aybars sinirle kafasını çevirip derin bir soluk alıp verdi. Sonra gözlerime bakarak " beni sinirlendirme Beste. Arya bugün yurtdışına gidiyor. O evde yalnız kalmana hiçbirimiz müsade etmeyiz. Iyi bir dövüşçü olsanda bu kendini koruyacağın anlamına gelmez. Ki göçmenlerden bahsediyoruz " dediğinde somurttum. Direnerek
" gelmicem hiçbiyere. Ölümden korkum falan yok. Gelsin alsınlar. Hepiniz kurtulursunuz işte " diyerek kolunun altımdaki boşluktan geçecekkken ensemden yakalayıp tuttu. Aynı pozisyona gelirken
" inadını sikiyim Beste. Amcam emir verdi. Yoksa benim de senin korumaya niyetim yok. Sınıfına git ve eşyalarını topla. Hazırlık yapmam lazım " dediğinde göz devirdim
" iyi git o zaman. Ben Aryay-" dediğimde eğildi ve " onu çoktan bizimkiler aldı. Yarım saat sonra uçak kalkıyor. " dediğinde şaşırmıştım. Baba emir verdiyse bana da gitmekten başka çare kalmıyordu.Kafamı sallayarak " tamam o zaman. Ben sınıftan çantamı alıp geliyorum." Diyerek ağaçla onun arasından çıkıp seri adımlarla sınıfa girdim. Hoca tek bir şey bile diyemezken çantamı aldım. Çağrı söylenirken onu duymazlıktan geldim ve sınıftan çıktım.
Çantamı sırtlanarak demirlere oturdum. Aşağıya kadar ellerimi açarak kaydım. Bunu yapmayı çok seviyordum.
Aşağıda Aybars beni kapıya yaslanarak izliyordu. Çatık kaşlarla. Hızlanarak yanına gelip durmadan omzuna çarptım. Aradan sıvışırken sırıtıyordum. Aybars ta yanıma geldiğinde onun arabasına bindik. Kapıyı kapatıp cantamdan telefonumu çıkardım
Arya 23 cevapsız arama
12 mesajBeste göreve gidiyorum. Herşeyi anlattılar. Yakın zamanda geliyorum
Beste
Beste
Kızım bi cevap ver
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın İçinde
Teen FictionKaranlık. Bir kelime bile öylesine anlatıyor ki beni. Öylesine bulanmış öylesine bütünleşmişim ki siyahla. Anne ve babamın ölümünden sonra değişti hayatım. Doğum günleri kutlamam ben. Çünkü benim doğumum anne ve babamın ölümüne sebep oldu. Annem be...