-Louis-
Ik loop verslagen terug de kamer van Rose in. "Wat was er met Fizzy?" Vraagt ze als ze me in de deuropening ziet staan. Ik ga zitten op haar bed maar er komt geen woord uit mijn mond. "Lou, wat is er?" Vraagt ze terwijl ze naast me gaat zitten en haar armen om me heen slaat. "F-Fizzy heeft het uitgemaakt met H-harry. Maar ze wilde het niet." Komt er piepend uit mijn mond. "Maar waarom heeft ze het gedaan dan?" Vraagt Rose die kalmerend over mij rug wrijft. "Ze was er nog niet klaar voor. En ze kan er niet tegen dat Hazz elke keer zo ver weg is." Zeg ik en krijg tranen in mijn ogen. "Heei waarom huil je nou?" Vraagt ze bezorgd. "O-omdat ik mijn zusje verdrietig aan de telefoon heb gehoord, omdat mijn beste vriend nu aan liefdes verdriet lijd en omdat ik ga denken, wat nou als jij je ook zo gaat voelen?" Som ik achter elkaar op. "Louis, ik praat ten eerste wel met Paul en als je klaar bent kom jij of naar mij toe of ik naar Londen, met Fizzy komt het wel goed. En ga je aankleden we gaan zo naar het hotel." Zegt ze en ik knik. "Mag ik wel even douchen?" Vraag ik terwijl ik op sta. "Tuurlijk Boo dat hoef je niet te vragen!" Zegt ze lief en ik geef haar een kus. "En uhm trouwens gaan we onze relatie bekend maken vandaag?" Ze knikt en ik loop naar de badkamer.
-Rose-
Ik sta voor mijn kast om mijn kleren te pakken. Ik zoek alles bij elkaar en leg ze op mijn bureaustoel. Als ik mij omdraai zie ik Louis verslagen in de opening staan. "Wat was er met Fizzy?" Vraag ik terwijl louis op mijn bed gaat zitten. Hij zegt niks. Waarom zegt hij niks vertrouwd hij me niet. "Lou, wat is er?" Vraag ik als ik naast hem ga zitten op mijn bed. "F-Fizzy heeft het uitgemaakt met H-harry. Maar ze wilde het niet." Zegt hij piepend wat mij vanbinnen breekt. 'Maar waarom heeft ze het gedaan dan?" Vraag ik terwijlnik over zijn rug wrijf om hem te kalmeren. "Ze was er nog niet klaar voor. En ze kan er niet tegen dat Hazz elke keer zo ver weg is." Zegt hij met tranen in zijn ogen. "Heei, waarom huil jij dan?" Vraag ik bezorgd aan hem. "O-omdat ik mijn zusje verdrietig aan de telefoon heb gehoord, omdat mijn beste vriend nu aan liefdes verdriet lijd en omdat ik ga denken, wat nou als jij je ook zo gaat voelen?" Zegt hij en eigenlijk diep vanbinnen is ook wel waar. "Louis, ik praat ten eerste wel met Paul en als je klaar bent kom jij of naar mij toe of ik naar Londen, met Fizzy komt het wel goed. En ga je aankleden we gaan zo naar het hotel." Zeg ik en hij knikt. "Mag ik wel even douchen?" Vraagt hij en ik grinnik in mezelf. "Tuurlijk Boo dat hoef je niet te vragen!" Zeg ik lief en hij geeft me een kus."En uhm trouwens gaan we onze relatie bekend maken vandaag?" Vraagt hij en ik knik. Als hij mijn kamer uit is kleed ik me aan en na een uur lopen we hand in hand naar het hotel.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haaihaai,
Hoeist met iedereen?
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictieDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...