1.

14 0 0
                                    

Všechno to začlo tý noci, kdy jsem šla já a moje kamarádky do klubu. Byl tam jeden nádhernej kluk, furt jsem se na něj musela dívat. Vysokej brunet s modrýma očima, šlo vidět že posiluje, mohlo mu být tak 20. Ale těžko by mě napadlo, co se pod tim vším schovává.
Když byla půlnoc, šly jsme na parket tančit a jako by se mi v tu chvíli splnil sen, někdo mě za zadu chytil za pas a když jsem se ohlidla, byl to on. Chvíli jsme tančili a pak jsme si šli koupit panáka. Chvíli jsme se normálně bavili a pak se mě zeptal ,,Nechceš si jít ven zakouřit? Tady tě vůbec neslyšim". Měla jsem v sobě minimálně promili a tak jsem souhlasila, proč bych si zakouřit nešla, nic se nemůže stát, viď. Chvíli jsme kouřili a pak se ze tmy přede mnou vynořil černý mercedes, do kterýho mě dotyčný strčil a jeli jsme pryč.
Byla jsem dost vyděšená, všechny věci jsem si nechala u kamarádek, včetně telefonu. Během chvíle mi svázal oči, abych neviděla aspoň s pomocí světel na autě cestu, svázal mi ruce, abych s nimi nemohla máchat a taky mi zacpal pusu, abych nemohla řvát. Jenže nezacpal mi ji šátkem, sklonil mi hlavu do jeho klína a já mu ho musela kouřit. Samozřejmě, napadlo mě mu do něj silou kousnout, ale jedine, co v tu chvíli řekl bylo ,,Nezlob holčičko" a přiložil mi k hlavě pistoli. Na jednu stranu jsem se bala, ale na tu druhou ... neskutečně mě ten adrenalin vzrušoval. Během tý cesty jsem stihla nějakým způsobem vystřízlivět a když jsme dojeli na místo, vytáhl mě z auta a odvedl mě do nějaké místnosti. Pak mi sundal šátek z očí.
,,
Tak jsme tady krásko, jak se ti u mě líbí?". V té místnosti byla pouze matrace. ,,Máš to tady útulný. Jak se vlastně jmenuješ?", musela jsem se zeptat, zajimalo mě to. ,,Ahoj, jsem Tomáš a teď tě vlastnim. Už nebudeš dělat kurvu v klubu, ale jen mě". Strčil mě na matraci a strhal mi oblečení.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Únos v klubu Where stories live. Discover now