A/n : Gais aku rasa cerita aku ni slow namatey') aku pun terpikir gak bila Chaeyoung nak terima Yoongi lol
Yoongi side ;
Dia nak cuba bunuh aku ke? Takkanlah sampai guna makanan tadi tu. Boleh mati aku kalau makan semuanya.
Tak mungkin bukan? Kalau memang benar dia benci aku tapi perlu ke dia buat aku sebegitu.
Aku tak menjangka , walau sebanyak mana aku cuba menunjukkan kasih sayang aku terhadap dia, dengan cara tu dia balas? Dengan cuba membunuh aku?
Aku membaringkan tubuhku di atas katil lalu melepaskan keluhan berat. Mata aku berasa layu dan hampir sahaja terlelap.
Sehinggalah bunyi ketukan pintu menganggu tidur aku. Terasa berat untuk bangun membuka pintu,pandailah buka sendiri.
Aku memejam rapat mata aku semula kemudian kedengaran bunyi pintu dikuak.
Langkah Chaeyoung jelas kedengaran menghampiri aku besertakan sebuah tangisan.
Nangis lagi? Haih cengeng betul lah!
Aku masih lagi memejamkan mata walaupun dalam keadaan sedar.
Chaeyoung duduk di birai katil , bersebelahan dengan aku.
Tanganku dapat merasakan kehangatan tangan Chaeyoung yang sedang menggenggam tangan aku.
Mahu saja aku tepis genggaman tangan Chaeyoung yg semakin erat.
Entahla mengapa ada sesuatu di sudut hati aku membenarkan dia memegang tangan aku. Jadi aku biarkan sahaja dan menunggu tindakan dia yg seterusnya.
Tapi aku masih marah dengan apa yg berlaku. Takkanlah mahu berlembut dengan dia.
Mana tahu aku boleh maafkan? Ha ha. Kelakar sangat Min Yoongi. Cakap jelah yang kau masih cintakan dia.
"Awak...maafkan saya memang tak sengaja" katanya dalam sedu sedan.
Aku hanya mendiamkan diri. Awak? Huh selalu sangat macamtu bila menangis mesti bahasakan dirinya 'awak' 'saya'.
-sebenarnya saya t-tak pandai ma-herk masak. Saya minta maaf s-sebab herk tipu awak tentang hal tu herk." Sambungnya lagi.
Makin teruk nampaknya sedu dia.Hahahha mahu saja aku lepaskan ketawa aku sekarang ni. Tapi aku mesti kena teruskan lakonan ni hahahah.
"Yoongi-ah bangunla awak mesti dengar apa yg saya cakap. Saya datang sini bukan nak tengok awak tidur tapi saya nak minta maaf."
Bahu aku ditolaknya kasar. Shit terpaksalah aku hentikan lakonan taguna ni lol.
Aku bangkit dari baringan aku lalu menggosok mataku. Acah seperti still mengantuk.
"Ugh apa kau buat dalam bilik aku ni hah? Siapa benarkan? Kau keluar sekarang!" suara aku ditinggikan sedikit.
Wau nampaknya lakonan aku ni semakin hebat. Meletops duh. Um director , sila ambil aku sebagai actor kamu sekalian. Yg penting aku mesti jadi hero. Uwau mesti meletops filem y'all ;)
Pfft dhla apa aku merepek ni :3
Aku nampak dia tersentak , air matanya yang baru dikesat kembali membasahi pipinya semula.
YOU ARE READING
It's you? || Myg
FanfictionStatus ; hiatus [rewritten] Dia , adalah lelaki yang aku cari selama ini. Yea it's you. The ones who I've loved since begin.