Cristiano Ronaldo
November 10; Madrid, Spanyolország
- Ja, meg volt egy eszméletlen gyönyörű és kedves csajod aki szeretett, elfogadott és nem a pénzed kellett neki - bassza a fejemhez az igazságot könyörtelenül. - Bocs, hogy ezek után nem tudlak sajnálni.- Akkor baszódj meg! Látom rajtad, hogy bármit mondok is, az ő pártjára állsz. Valld be, hogy te is szívesen megfektetnéd - szólok vissza neki, és némi igazság is van benne, mindkettejüknek csak egy éjszakára kéne a másik. Sergio nem tud megállapodni egy nő mellett.- De nem akarlak elkeseríteni, Kate soha nem fog veled szóba állni, mert nem vagy az esete.- És ezt igazolja a mellette lévő barátja is, aki nem feltűnő mód, de hasonlít rám. Semmi gond Catherine, rajtam kívül senkinek sem tűnt még fel, hogy összeszedned Cristiano Ronaldo 2.0-át.
- Csak, hogy tudd ma este vele randizom - hallom még utoljára a spanyol védő öntelt hangját.
- Igen csak tönkrement az ízlése- morgok orrom alá és sajnálom, hogy ezt nem hallja egyikük sem.
Vissza kell szereznem őt, nem állhat le mindenfélével utánam... a végén még engem fognak megszólni. Vicces is lenne...
Amint beülök autómba felvetődik bennem egy ötlet, amit azonnal el is vetek. Hülye leszek én futni utána, majd ő tesz érte, hogy újra együtt legyünk.
Ilyen és ehhez hasonló gondolatok közepette vezetek haza a délutáni csúcsforgalomban. Mondanom sem kell, hatalmas dugó uralja Madrid utcáit -amit nem mellesleg nagyon utálok.
Körülbelül egy óra telik el mire már újra a saját házamban fekhetek, a saját kanapémon. A ház szinte kong az ürességtől. Se Juni, se anya, se Kate, se barátok... sem senki,
(...)
- Cristiano, hát te hogy-hogy itt?- Foglal helyet mellettem megilletődve a már igencsak nem szomjas barátom.
- Neked is szia- fogok vele kezet egy mosoly közepette- tudod, kellett egy kis kikapcsolódás.
Igazából magam sem tudom miért vagyok itt. Normális esetben inkább elmennék edzeni és úgy vezetném le a feszültséget, nem pedig egy drogos klubban tölteném az éjszakámat.
- Nos, és akkor meghívhatlak valamire, vagy még mindig nem iszol alkoholt?- Kérdezi humorosan.
- Maradok a víznél- emelem fel poharamat, ezzel szemléltetve is a dolgot, mire hagosan felhorkan.- Ha megeszel akkor is- nevetem el magamat.
- Nem kéne egy nő végre neked?
- Szerintem jobb lesz, ha most elmész Juan- szorul ökölbe a kezem és próbálom türtőztetni magamat, nehogy beverjem az üzletember képét.
- Hát ha mégis, nagyon ajánlom az félig orosz Tatjanat, igazi vadmacska- karmol a levegőbe, mintha ő maga is egy lenne.
Szemeim villámokat szórnak a spanyol férfi felé, legszívesebben kinyírnám.
Unottan nyúlok poharamért és iszom meg a benne lévő maradék vizet. Tekintetem akaratlanul is az örömlányok asztala felé téved. Egyértelmű, hogy melyik nőről beszélt Juan. A sok barna közt ő az egyetlen szőke. Haja egészen háta közepéig leér, hófehér bőre kivirít a többi -valószínűleg- spanyolé közül. Egy koktélt tart kezében miközben éppen nevet valamin, a többi prostituálttal együtt. Vörös rúzsa minden egyes érintkezés után nyomot hagy a pohár peremén. Ruhája harmonizál szája színével és hátán egy hatalmas kivágás ékeskedik. Talán nem is olyan rossz Juan ötlete.
YOU ARE READING
Happened
FanfictionA Fly Emirates elnökének személyében nem mást, mint Tim Clarkot ismerhetjük meg, aki történetesen a Clark lányok édesapja. Az ikrek csapongó és példátlan életmódot élnek apjuk pénzén, egészen addig, amíg megtehetik. Tim dolgozni küldi lányait két s...