1.BÖLÜM

15 1 0
                                    

Gunlerden pazar. Ve ben sabah sabah yatagimdan bile kalkmaya usenirken bu gun islerimi halletmem lazimdi. Bu yuzden biraz erken kalktim. Bu arada saat 9:20. Ben buna erken diyorum cunku ben en az 10:30 da kalkarim o da en az. Neyse kalkip hazirlanmaya basladim. 15 yasinda olmama ragmen anne sozunden cikamiyordum. Biktim ama napalim yapicak birsey yok.
Hazirlanip asagiya indigimde annem benim icin kahvaltimi hazirlamis ve de isine gitmisti. Evet pazar gunu is cunku maddi durumumuz olmadigi icin Annem arada hafta sonlarida temizlige giderdi. İste anne sozlerinden biride kahvalti yapmakti.

Kahvaltimi yaptiktan sonra kardesimin odasina ciktim. Ve o da telefonunu gece boyunca elinden birakmadigi icin bu saate kadar uyuya kalmis. Aslinda o benim tam zittimdir ama neyse. Kardesim derken ikizim. Erkek ve cok simariktir kendisi.

Asagiya inip botlarimi giydim ve anahtarimi cantama atip ciktim. Bahceden cikarken kucuk minnosumada opucuk verdim. Kucuk minnos dedim ama sadece ilk geldiginde kucuktu suan dana kadar bir sibirya kurdu. Cok tatlidir adi minnos olsun istemistim ama sonradan biraz klasik oldugunu dusundum ve aras koydum.

Yolda yururken nedense biri beni takip ediyor gibi hissediyordum. Arkama baktimki...

Meriç: Gunaydin ikizlerin birtanesi.
+Allah belani vermesin meric ya oyle sessiz sessiz gelinirmi ya odumu kopardin.
M: Eee napalim hala alisamamissan benim korkutmalarima ben napabilirim sevgili miray hanim.
+ Of aman neyse sen yine nereye gidiyosun bakiyim?
M: Kizla bulusmaya.
+Melis in yaninami
M:Hayir ondan dun ayrildim simdiki gittigim cok tatli bi kiz tam benlik.
+Eminmisin gizemede oyle dedin duyguya da hazala da ire...
M:Yav tamam oyle dedim biliyorum. Ama neyse beni mesgul ediyosun hadi ben kactim.

Diyip yanagima sulu bi opucuk kondurdu.

+ya of meric ya ben bunun acisini senden cikarcam.

Desemde kesin beni duymamisti cunku eger o sirada yanimda olsaydi tikiyle oynicagimi biliyodu. O yuzden depar atti. Sapsal ya iste boyle bu malda aptal. Neyse fazla kacirdim.

Hala yangimdaki sulu opucugu siliyordum. Ama gecmiyo hissi geliyodu ne kadar silsemde.

Nihayet carsiya gelmistim. Hemen hizlica gerekli yerlere girdim ve almam gerekenleri aldim.

İslerim bitmisti ve telefonumu cikarip saate baktım saat 12:32 yi gosteriyordu. Bu kadar olmusmuydu ya. Hizlica sahile indim. Eger gitmeseydim rahatlayamiycaktim.

Sahil bana huzur veriyordu ayni andada mutluluk. Hani bazen bi dostun olsun ona herseyini anlatasin gelir ya benim dostum deniz. Beni her zaman dinler ve hic bir sekilde karsilik vermez. Tabi vermez mal cunku o cansiz biraz dusunsene. Yinemi sen ya gitsene ya ben ne guzel dusuncelerdeydim bu arada bu malda benim ic sesim. Her yanlisimi duzeltir cok bilmis. Anca konus sen zaten. Ya napmaliydim peki. Sismayi deneyebilirsin mesela. Senin yardimina ihtiyacim yok canim byyy.

Denize karsi oturmak cok iyi oluyordu. Birde yaninda icki olsa nede guzel olurdu. Diyince yanima biri oturdu.

M:ben aldim gerek yok miray.
+ya of yinemi sesli dusundum ben ya.
M:canim sen ne zaman icinden dusundunki?
+haklisin.

Dedikten sonra hemen sisenin bir tanesini aldim ve kapagini actim. Cok guzel kokusu vardi. Sanki onu icime sekince bi ferahlama gelmisti. Daha fazla dayanamayip siseyi kafama diktim. Ama meric saf saf bana bakiyordu.

+noldu meric sen icmiyomusun?
M:senin sarhos olucagini biliyorum bu yuzden ben kendime kucuk aldim birazdan icicem.
+peki sen bilirsin.

Sisenin dibine gelmistim. Ve ikinci siseyide aldim. Kapagini acip kafama dilmeye basladim.

İkinci siseninde dibime gelmistim. Tam ucuncu siseyide alicakken meric elimden tuttu ve ucuncuyu almama engel oldu.

+ya versene sunuuu.
M:hayir miray yeter birazdan ayakta duramicaksin.
+ya bana bisey olmaz bilmiyomusun bak simdi ayaga kalkicam.

Dedim ama ayaga kalkamiyordum. Ve yere yikilmistim.

M:bak bide ayakta durabiliyorum diyodun noldu. Hadi gidelim saat 4:15 geciyo.
+o kadar olmusmu ya bakiyim.

Saate baktim ama goremiyordum. Bulanikti.

+meric sunun ekranini silsene gorunmuyo bu.
M:ya of sacmalama senin gozun gormuyo hadi kalk gidiyoruz.
+hayir ben eve gitmicem denize girmek istiyorum ben.

Diyip ayaklarimi sokmak icin ilerledim. Ama bi saga bi sola gidiyordum. Hemen arkamdan meric tuttu. Ve benim denize gitmemi engelledi. Bende umursamayip koluna girdim kafamida boynuna koydum ve eve dogru yurumeye basladik.

Eve gelmistik.kapiyi acmak icin meeice anahtari verdim. Ve kapiyi acti. İceri girdigimde babam karsimizda bize bakiyordu. Bende hemen duzelmeye calistim. Cunku bu babamdi. Babam yaklasti. Ve kokuyu daha 4 metre otoden almisti.

Babam:yine mi icti bu serefsiz?
M:cok az baba bisey yok git sen hadi.

Dedi ama babam dahada sinirlendi ve tam eli havada bana vurucakken...

MD-Mavi DostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin