Acnee

33 0 0
                                    

Cea mai intalnita afectiune a pielii o reprezinta acneea, care este caracterizata prin inflamarea foliculilor pilosi si a glandelor sebacee.

Multe solutii pentru cosuri sunt naturale si eficiente precum usturoiul, datorita proprietatilor sale antiseptice.Se recomanda sa se frece cu usturoi crud pe zonele afectate de acnee, deoarece ajuta la indepartarea cosurilor, petelor si furunculilor. Se recomanda de asemeni consumarea a 3 catei de usturoi pe zi timp de o luna, deoarece curata acneea si purifica sistemul sangvin.

Alte solutii pentru cosuri sunt reprezentate de folosirea de uleiuri esentiale: de levantica, de cuisoare si de arbore de ceai.

Tot ca solutii pentru cosuri este folosita si mierea. Se face o masca din miere si scortisoara macinata. Se amesteca pana se formeaza o pasta si se aplica peste noapte, Mierea se poate combina si cu pulbere de nalba,este special conceputa pentru fete in perioada premenstruala.

Sucul de lamaie are efecte miraculoase impotriva acneei. Se da pe fata, se lasa sa actioneze timp de aproximativ o ora dupa care se inlatura cu apa calduta. Castravetele are de asemeni un rol important, el se aplica pe fata, ochii, gat, ras, se lasa sa actioneze timp de 15-20 de minute apoi se indeparteaza cu apa calduta.

In cazul acneei rozacee tratamentul pentru stadiul eritemato-telengiectazic il reprezinta produsele antiinflamatoare sau cremele fotoprotectoare dimineata. In stadiul fimatos tratamentul este izotretinoinul, dar si terapia laser.

In cazul acneei severe tratamentul se realizeaza cu acetat de ciproteron, dexametazona 0,5 mg pe zi mentinuta timp de o luna apoi scazuta progresiv, igiena corecta si cosmeticele adaptate. Antibioterapia se realizeaza cu cicline. Doxiciclina actioneaza asupra populatiei de bacterii si scade inflamatia. Doza uzuala este de 100mg/zi.Tratarea cicatricelor din acneea severa se realizeaza cu ajutorul peelingului si pulverizarii laser.

Derminax este 100% natural, demonstrat stiintific si aprobat de medici ca fiind un tratament pentru a scapa de cosuri.

Nu trebuie sa iti mai fie rusine de pielea ta sau sa te ascunzi din cauza cosurilir.Stima de sine creste cu acest tratament de acnee. Viata sociala se imbunatateste, ai mai multe oportunitati profesionale,viata sexuala este si ea imbunatatita. Multa lume crede ca acneea este o problema doar a adolescentilor, dar multi adulti stiu pe propria lor experienta ca nu este asa. Fara tratamentul potrivit acneea va face parte din viata ta impreuna cu tot disconfortul pe care in creeaza. Adu-ti aminte ca fata ta este primul lucru pe care il vede toata lumea , iar prima impresie este totul, imagineaza-ti impactul in viata ta sociala si profesionala de a nu mai avea cosuri. Vei avea mai multa incredere in tine, vei fi mai fericita si mai atragatoare daca vei avea un ten curat, frumos si moale.

Sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum