Güçler

382 3 0
                                    

Dünyayı yöneten iki gücün savaşı bu.Amon yani amerikan hanedanı ,Ra yani ingiliz kraliyet ailesi kısacası  bu iki gücün savaşı bazıları çok hayalperessin diyicek ama bunlar gercekler . Bu iki güçten ayrı ayrı bahsedicem öncelikle.Amon biliyosunuz ki amerika dünyanın en güclü devletlerinden biri çünkü dünyanın en büyük silah tüccari ve zalim devletidir  .İnsanlar sahte bir özgürlük vadiyle kandirip istedi herseyi yaptır.Amerikan üslerinde neler cevirdiklerini biliyosunuz .Malesef NATO 'denen bir sacmalıga bizde üyeyiz ve ülkemizde cok sayida amerikan üssü var .Resmi devlet kayıtlarına göre Türkiye'de toplem 372 tane amerikan üssü var .Şimdi diyceksiniz amerika nasıl güçlü parasıyla,silahlarıyla,aklıyla .Siz 11eylü gercekten elkayidenin yaptina inanıyomusun .3 tane uçak hem ikiz kuleleri ,hem pentegonu vurucak amerika bunu engeliyemiycekmi güldürmeyin beni buna çocuklar bile güler .Aklı olan insan bunun ne oldunu anlar .Burda amaç afganistanı işgal etmek için bahene aramaktı.Neden afganistan peki?Çünkü afganistandan dünyaya dagilan bir uyusturucu agı vardir ve bu ağın kontroliü Ruslardaydi.Afganistan'ın işgaliyle bu agi ele gecirdi.Bedelin de bir sürü masum insan ödedi yazık.Sonra ırak'ın isgali saddama kimyasal silahi veren dönemin CIA lideridir.Yani halepcede ölen kürt oyunu kuran amerikaydi.Aklınca ortadoguyu yeniden dizayn edicek ve bölgenin haritasi yeniden çizilecekti.Bu oyunda kaybeden bölge halkı (türkler,kürtler,araplar ) oldu.Ve şuanda adını duydunuz  BOP yani BÜYÜK ORTADOGU PROJESi burda asıl amaç büyük israil devletin kurmaktir.Ve malesef proje  bitmek üzere  uyanık olup oyunu görmek lazım .Onların oyunu varsa allahında oyunu vardı bunu unutmayın.Şimdi diyceksiniz bu amerika niye israilin korumalı yapıyor. Çünkü bunlar ayni yahudi ve aynı inanca inanıyorlar.Yani kabalaya ,kabala antik yahudi inancidir.Şeytana tapiyolar bahfoment denen yarıkeçi yarı insan bir puttur.onlar göre kursal kurtarıcı dediklerin sag koludur bu varlık aynı zamanda savaş ve barış tanrısıymış. Ra yani ingiliz kraliyet ailesi  ingiltere şuan dünyanın ℅88 sömürmektedir .Dünyanın kanı emen bir vampirdir anlıycanız.Dünyanın ne kadar enerji,banka,saglik,egitim,dini sirketi ,lobisi varsa arkasında bu vardir. Osmanlı yıkanda,şuanki dünya haritasını bunlar çizdi.Lozanda yenemeyince o zamanki uşakları Wilhst corchil ne demis İnönüye ben kürtler öyle bir şey ögreticemki kıyamete kadar başınıza bela olucak.Sonra şeh sait isyanı,menen olayı, 6_7eylül olayları ,sivas olayları,madımak katliamı ,pkk da başımıza bela eden bunlardır.Ortadoguyu sömürge valileriyle yönetti bunca yıl ,petrol şirketleriyle  petrol kuyuların ele gecirdi.Şimdide suriyeyi paylasamıyolar.Asıl amac bizi bu savaşa cekip orda yok etmek .Bölgedeki askeri ordusu İSD petrol karşılı silah ve adam veriyor. Yoksa bu isd kac millitani vardi basta 9000 ama öldür bitmiyor .Çünkü hep yerine kandırılmıs  insanlar gönderiliyor.Amerikanın bölgedeki gücü YPG soysuzlardır.Ama bu iki soysuzlarda tarihe gömücez ve eski kaybettimiz toprakları geri alıcaz allahın izniyle .Çünkü biz allah için savaşırız onlarsa para ve açgözlülük için .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AMON VE Ra Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin