Prolog.

268 15 0
                                    

*Nicola*
Cześć, jestem Nicola. Niedawno skończyłam 17 lat i jestem wysoką blondynką o niebieskich oczach. Mam szczupłą sylwetkę i zaokrągloną tam gdzie trzeba.
W szkole jestem dość lubiana i wiele chłopaków się za mną ogląda.
Moją przyjaciółką jest Anna, przyjaźnimy się od gimnazjum i nie mamy przed sobą tajemnic. Lubię robić zdjęcia, a interesuje się tańcem i sportem.
Moi rodzice pracują za granicą, dlatego rzadko się z nimi widzę, ogólnie mieszkam sama z moim o 2 lata starszym bratem Zac'iem. Na ogół jestem normalną dziewczyną, bez żadnych problemów, niepokojących sytuacji, po prostu moje życie jest spokojne i normalne.
Aż do czasu, gdy jedno wydarzenie sprawiło, że wszystko się zmieniło...

*Max*
Nazywam się Max i mam 19 lat. Jestem wysokim, wysportowanym oraz mega przystojnym brunetem, o brązowych oczach, wszystkie laski na mnie lecą, ale zmieniam je jak rękawiczki, bo nie kręcą mnie stałe związki.
Mam własną posiadłość, na której mieszkam wraz ze swoim gangiem Harem, którego jestem szefem.
Od dawna rywalizujemy z przeciwnym gangiem Ganvailes. Moim przyjacielem i zastępcą jest Matt, mam do niego duże zaufanie i nigdy mnie nie zawiódł.
Lubię moje życie taki jakie jest, mogę robić co chce i kiedy chce, nikogo nie muszę słuchać. I myślałem że nikt, ani nic tego nie zmieni...

Mój Gangster Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz