Benim Hikâyem

11 0 0
                                    

Birden kalabalıklaştı herkes. heyecan, sanki bi yerlerden veriyordu hikayenin kötü biteceğini ama..
sally, herzamnki gibi bir yaz sabahı hayatının hatasını yapacağını bilmeyerek uyandı. ogün güzel bir gün olacağını umuyordu mutluydu. çünkü ablası evleniyordu bu akşam. hazırlıklara başlandı herkes koşuşturuyordu ve saatler geçtikçe ev kalabalıklaşıyordu. saatler geçtikçe hazırlıklar da yavaş yavaş bitiyordu. vee akşam oldu heryerde müthiş rengarenk ışıklandırmalar, bahçenin heryerinde rengarenk balonlar ve aklınıza gelebilecek hertürlü süslerle süslenmişti. ve gecenin olmazsa olmazı gelin, ablam jullia.. herzamn zerafetiyle albenisyle ve bütün ihtişamıyla herkesin dikkatini çeken biriydi. işte o gece geldiğindeyse o güzellik daha da katlanmıştı. tüm gözler muhteşemlikle bakıyordu. jullia salona geldi ve eylence tam anlamıyla başlamıştı. herkes oynamak için julliayı ortaya aldılar ve herkes çılgınca eylenmeye devam ediyordu. bense uzaktan bu eylenceli ortami hafif bir gulumsemeyle birakiyordum. bi an oldu ve kndimi bi hayalin icinde buldun. yasanmis bir hayal.. yemyesil ucsuz bir bahcede sevgilim  jayy, bir Eli yerde digeri yuzumde" sen.., Ben. hafif bir gulumseme o tatli romantik bakisiyla.. evlenicez. evimizde kosusturan bebegi miz olacak" diye tatli bir ses Yankilanoyordu.  dugun devam ediyordu Sally bni uyandirdi ve..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Benim Hikâyem Where stories live. Discover now