Mi-am imbratisat mama spunandu-i ca o voi suna,am iesit din apartament asteptand liftul.
-Esti asa frumoasa. A spus Zayn analizandu-ma din cap pana in picioare zambind facandu-ma sa rosesc.
Mi-am lasat privirea in jos facand un joc ciudat cu picioarele. Liftul veni,iar Zayn tinu usa pentru a putea intra eu prima.
Mi-am lipit capul de peretele liftului privind lumina din tavan. Am inchis ochii cateva secunde gandindu-ma la ce va urma,ce voi face cu verisoara lui Zayn. Ii simteam parfumul lui Zayn mai aproape de mine,am deschis ochii iar el era atat de aproape de mine,m-a privit in ochi sarutandu-ma,liftul se oprise deja dar noi ramasesem in el,cineva deschise usa liftului nestiind ca e ocupat de noi,intrerupandu-ne.
Am iesit din lift de mana cu Zayn,il urmam zambind.
Afara ploua din ce in ce mai tare, am alergat spre masina impreuna cu el.
Ajunsesem insfarsit in masina,parul meu era ud exact ca a lui Zayn. M-am uitat in oglinda masinii incepand sa rad de cum arata parul meu,apoi l-am vazut pe Zayn cum incerca sa si-l readuca la forma pe care o avea acum cateva minute.
-Noi venim acum..unde ne intalnim? Spuse Zayn vorbind la telefon probabil cu Anna.
Am ajuns pe o sosea destul de aglomerata,nu voiam sa spun nimic,am asteptat sa vad unde vom merge
-De ce taci? a intrebat razand.
-Nu am nimic de spus. Am spus eu in timp ce mi-am intors privirea spre el,ochii sai imi aduceau acei fluturasi in stomac,aveam atatea emotii chiar si dupa atata timp.
Am intrat intr-un restaurant plin,nu vedeam nicio o masa libera insa totul arata dragut, draperiile erau crem, pe jos era o mocheta visinie cu mici puncte crem. Toti oamenii erau imbracati elegant,am inceput sa o caut cu privirea pe verisoara lui Zayn.
-Esti sigur ca e aici? Am intrebat in soapta asigutandu-ma ca doar el ma aude.
-Da.. A spus apropiindu-se mai mult de mine pentru a auzi,nu era foarte mare galagie insa nu prea puteai sa intelegi ce spune cel de langa tine.
-Uite-i acolo! L-am tras dupa mine facandu-i cu mana verisoarei lui si lui Harry. Harry ne zambi ridicandu-si mana,salurandu-ne. Anna se ridicase venind spre Zayn luandu-l in brate,Harry veni la Zayn strangand mana cu el,apoi veni la mine pupandu-ma politicos pe obraz. M-am indreptat spre Anna pentru a o pupa si pe ea pe obraz insa se asezase pe locul sau. Ma deranja atitudinea ei,nu stiu daca Zayn vazuse dar nu am vrut sa ii spun acum. M-am asezat langa Anna si Zayn,nu ma baga in seama,iar asta sigur vazuse Zayn. Ma evita,eu chiar voiam sa vorbesc cu ea dar nu intelegeam de ce se comporta asa.
Dupa ce Zayn a comandat ceva de mancare si pentru mine i-am spus ca vreau sa ma duc la baie. Nu voiam sa ma duc singura,iar singura fata pe care o cunoasteam de aici nu vorbea cu mine asa ca el era singura solutie.
-Vin eu cu tine. Vocea Annei ma facu sa tresar,mi-am intors privirea spre ea vrand sa ma asigur ca vorbeste cu mine,se ridicase deja de pe scaun.
-A...ok... Eram confuza,cum de vorbea cu mine?
Ne-am indreptat spre baie,nu ne spuneam nimic, ma uitam la ea inca mirata,ma tot intrebam de ce a vorbit cu mine. Am ajuns in baie,nu aveam nevoie,voiam doar sa imi aranjez parul.
-Stii, voiam sa iti spuns ca nu stiu ce ai de gand sa faci cu Zayn dar ar fi bine sa il lasi in pace. Nu va potriviti.
Cuvintele ei ma lovira puternic,nu ma cunoastea si spunea deja ca nu ma potrivesc cu el. De ce se comporta asa,de ce spunea asta?
CITEȘTI
I fight for you[Zayn Malik -Fan Fiction]
FanficUnii oameni au vise care devin realiate, asa cum Maria a avut visul ei, voia sa intalneasca un baiat care sa tina cu adevarat la ea,iar ea l-a intalnit pe Zayn, dar credeti ca este EL un baiat potrivit pentru ea, este EL ceea ce ea astepta de mult...