Din Perspectiva lui Isobell
Ma duc spre Justin si ii spun, Nu vreau sa fiu un grupul vostru de populari langa toate curvele scolii sau mai ales de tine eu nu sunt o carpa pe care o poti folosi si arunca cat vrei asa lasa jocul asta de-a cuceritorul cu mine ca nu merge,ii spun cu venin in voce.
Am sa te fac sa ma implori sa fii in grup si am sa te fac sa stai in genunchi si sa iti ceri scuze pentru ceea ce ai zis acum, spune el nervos ca nu i-am picat in plasa.
Hahaha, mai vedem cine pe cine pune in genunchi Romeo, ii spun si ma apropii de el usor el sta rigid pe poziti insa cand sunt foarte aproape de el si il ating pe piept apoi mai jos pana la pantaloni isi da capu pe spate si maraie infundat insa fix cand nu se astept mi-am luat mana de pe bijuteriile lui si l-am lovit cu genunchiul acolo unde mii de fete a atins,si-a pus mana peste bijuteriile lui si a ingenunchiat de durere. Ahhhh...spune el.
Vezi roata se poate schimba la 180 de grade foarte usor,zic si plec de acolo lasand-ul pe Justin singuri si in dureri.
Mergand pe coridoare m-am intalnit cu Alex . Hei , spune el. Hei, zic. Unde e Sara ? intreb. A plecat acasa a spus ca e obosita in plus mi-a mai dat si asta , spune si imi arata o foaie infofolita. Mersi, spun ii iau foaia din maini si o deschid vada ca e un numar de telefon si e al Sarei, un zambet imi apare pe fata.
Deci .. spune Alex.
Deci?..spun eu.
Nu ai vrea sa iesim dupa ore sa iti dau inghetata aia de care vorbeam dimineata?
Cred ca ar fii o idee excelenta, spun eu cu zambet pe fata .
Bine deci ce ore mai ai doua ore de stiinta , o am in clasa CO2 stiu unde e acum.
Deci nu mai nevoie de mine sa te ajut ,spune el si face un bot de copilas care nu are ce vrea.
Bine, bine Alex ? il intreb eu pe el...Da Isobell ? Imi poti arata unde e CO2 ? Sigur ca da pe aici, stai putin tu ai mancat ceva acum adica in pauza ? intreaba el. Daaa ,normal, cu siguranta,adica cred ca am uitat nu iti fa griji. spune eu in incercarea de al face sa uite cu adevarat nu am mai mancat nimic de dimineata si daca nu mananc in curand voi lesina insa nu simt sentimentul de foame.
Isobel vii acum cu mine sa mananci haide stiu un loc perfect unde putem manca niste gogosi foarte bune, spune el si ma ia de mana.
Nu imi este foame,ma plang eu ca un copil mic .
Au si ciocolata , spune Alex.
Pai ce mai stai aratami locul ala o data. spun cu gura apa, ce sa spun iubesc ciocolata .
Am ajuns intr-un final intr-o clasa sau o de fapt o clasa ca un amfiteatru cu scena si tot.
Haide, spune Alex si ma ia de mana . Nu cred ca o sa gasim aici mancare,spune sigura pe mine.
Ai incredere spune el, mergem in spatele cortinelor iar acolo e un pat gigantic . Ammm, spune eu si arat spre pat. Pentru ce e asta ? intreb . E pentru piesa scolii , spune Alex si se duce undeva insa nu prea vad ca e intuneric aici .
Buuu..spune el. AAAAA...Alex te omor. Am ciocolata, zice. Te omor dupa ce mananc ciocolata, acum dami-o, spun si ne punem pe pat sa mancam.
Era atat de liniste si ma simteam atat de bine langa Alex cand de o data am simtit ca A lex se uita la mine, mi-am intors fata si am avut dreptate se uita la mine si dupa si-a pus o mana pe obrazul meu stang si si-a apropiat fata de a mea eu la randul meu mam apropiat cu totul si un sarut pasiunoal si dulce a inceput.Alex m-a luat si ma pus cu spatele pe pat iar el peste mine sarutul era atat de pasional si din cand in cand Alex ma musc de buza ceea ce ma facea sa gem .
Ahhhh..spun dupa ce ma musca de buze.
Hmmm..ce imi place cand gemi, spune el si isi pune mana sub maieu si imi atinge pielea abdomenului iar cu cealalta mana ma strange de fund ,fix cand era sa imi atinga sanul,mi-am revenit si m-am smuncit de langa el.
Cred ca ar fii bine sa mergem clopotelul poate suna in orice clipa,spuna si fix dupa s-a auzit clopotelul.
CITEȘTI
Depresie Sau Iubire !
RomanceIn aceasta carte este vorba despre o fata pe nume Isobell care se mutase de curand in Anglia ceea ce ea nu stie e ca pe langa o viata noua si prietenii false plus o iubire rebela pe care o va descarca la maxim este si DEPRESIA o boala care iti intun...