win!!

766 62 1
                                    

Aku ni memang bertuahlah.. Sampai dapat ke Paris pula tu.. Tempat paling romantis bagi aku je lah.. ~T_T~~T_T~

Yah.. Nama aku Song jihyo supewoman pertama di korea yang tahu malu itu sebab pakai seluar dalam kat dalam bukan macam superman pakai spender kat luar seluar kat dalam. Itu maknanya otak kiri dia tak berfungsi dengan baik.. Ceh.. Ayat..

Ok.. Aku dapat menang  Dan pergi paris pun sebab tiket tu.. Tiket apa tak tahu.. Cuba flashback.. Author

"Yelah.. Author flashback -_-#-_-#"

Backflash

Song ji hyo seorang wanita tak bekerjaya banyak cakap umur dah meningkat("Author!! "okay then")

Song ji hyo berjalan melewati setiap kedai yang ada. "Ish bosanlah asyik-asyik ni je.. Aku nak juga pergi tempat lain macam new york  ke, london setidaknya malaysia.. ::>_<::"sampailah aku nampak sehelai kertas diletakkan di cermin satu kedai"Pertandingan makan paling banyak"Mataku tiba-tiba terbuka besar.. Wow makanan. (⊙o⊙)..

"Em... Jam 9.00pagi tarikh dia besok...yeah besok nasib aku cuti"
(Author:Bukan kau sentiasa cuti ke.??  ̄ˍ ̄*tolak kepala author*"Hahah.. Merepek je tu... Ok sambung.
Tanpa aku sedar Satu susuk tubuh yang lebih tinggi berdiri di belakangku.. Aku menolah"Ah!!...Kacaknye namja ni"kata hatiku

"Oiii, boleh tepi sikit tak..  aku pun nak tengok juga"tanpaku berganjak lelaki tersebut terus menolakku sampai aku terdorong ke tepi tapi. Jpaku masih dalam dunia imaginasiku..

"Em.. Lumayan juga sebelum aku kerja Bagus jugak aku sertai pertandingan ni"lelaki itu terus mengangguk tanpa aku sedari apa maksudnya berbuat demikian.. Sebab dia bercakap dalam hatinya

"Ehemm... "Aku berdehem untuk memberitahunya aku disini aku bukan hantu aku juga manusia yang perlukan kasih sayang secukupnya

"Kau,kau sertai juga pertandingan ini ke??"tanya namja tersebut
Aku hanya mengganguk tanda aku juga mengikuti pertandingan tersebut..

"Saya Song Ji hyo,dan awak??"
"Min yoongi or suga,"
"Ou..suga macam pernah den..."kataku terhenti apabila namja bernama Suga tersebut terus jalan tanpa mendengar ayatku..
"Oiiiii sugarrr"jeritku
"Kau ni tak bermoral betulah..harap nama je manis tapi perangai pahit. Aku cabar kau sugarr kalau kau tak menang dalam pertandingan besok kau mesti jalan itik sepanjang jalan yang kau lalui tu.."

Namja itu berhenti dia merenungku tajam"kalau aku menang kau nak bagi aku apa,badan kau"kelihatan smirk di wajahnya.."Mamat manis ni..  No.. tapi aku akan jadi pembantu kau selama 1minggu itupun kalau kau menang"
"1minggu lima hari"namja itu cuba menambah lagi tarikh tersebut
"Em..1minggu 4hari"aku pula Yang Cuba melawan
Kelihatan namja itu berfikir
"Deal.baiklah jumpa besok maid ku"
"Perasan.tak mungkin kau akan menang..banyak kot namja yang lebih kuat dari kau...baik aku pulang sekarang juga"

Skip

"Aku pun menghempas tubuhku di katilku yang bersaiz queen tu..
"Aku pun nak try menanglah kan ada dua kategori tu boleh juga aku try.. Emmmm.. Tapi kalu dia menang mampuslah aku... Kenapa kau bodoh sangat nak buat deal tu dengan dia... Haishhhh.. Mampuslah aku... "Jihyo tanpa teraturnya mengambil tuala mandinya dan terus menuju ke bilik air mungkin dapat merehatkan mindanya sedikit..

TBC..

Cerita masih dalam proses pengumpulan idea dan pembuatan cerita.. Cerita ni masih tentang bts tapi watak yang lain masih belum keluar dari penjara Author kurung di penjara sampai muncul watak mereka.. (^O^)(^O^)

Okay stay

Vote... +Vote.. +Jangan kecam.. = ̄ω ̄=

(H) Always Meet With the Annoying PeopleWhere stories live. Discover now