Eun ji bangun awal.dan menuju ke bilik air.kali ni dye betul2 takder mood,pasal mesej semalam tu lah...min Ah menegur eun ji."yow,eun ji.sory la tinggalkn ko semalam.aq pegi tengok ouija 2 semalam lepas abes kuliah(?)."min Ah memohon maaf daripada eun ji yang mukanya dari tadi ketat nak mampos."kau ni memang kan.nasib baik aq dapat balik.""oklah tu.dapat balik.jangan marah eh,biasalh.manusia ni selalu melakukan kesilapan."min Ah membela dirinya.cara dye menjawab tu buat aq rasa nak tampo jerk.eh,sory 'ter'masuk plak."ayat kau.kang jap lagi ada yang masuk hospital bahagia ni."jawab eun ji lalu menjeling tajam min Ah."mata kau tu pehal?merah semacam jer aq tengok."min Ah cuba tukar topik.takut gaknye."aq sejak malam tadi mata ni rasa pedih.so,apa lagi aq gosoklah mata banyak kali."jawab eun ji malas.Sengaja tu."weh,aq dengar kau balik dengan budak poker tu.""saper?""alah,tao.yang duduk sebelah kau tu la.""Iye?!""Iye...""kesah pulak aq.eh,dye jer tau penyelamat aq.sebab dye la aq dapat balik kau tau tak?""oh,yeke?bukan apa aq just pelik dengar citer kau daripada budak-budak sini.""apa yang peliknya?aq cuma tumpang dye jer.normal la.""mana normalnya?kau tau kalau ngan budak lain terutama skali pompuan memang tak arh dapat tumpang putera kampus kita ni!bertuah doh kau, aq yang lawa ni pun tak dapat tumpang dye.""putera?alah,dye tumpangkan aq sebab aq kan dari luar negara.mestilah dye kesiankan aq.""tao tu antara putera kampus kita.eh,boleh tak kau pikir logik sket?dye manalah tau kau ni dari luar."min Ah menjawab dengan serius.
"Alah,dahla.cepat weh gi kampus.nanti lambat pulak.""ha,yelah."min Ah pun memecut kereta laju.
Dalam kelas...
Eun ji duduk sebelah tao.tao menjeling eun ji."morning,tao.""hmm.."balas tao."awak,saya ada bawak ni untuk awak."ujar seorang pelajar perempuan itu lalu memberikannya biskut.tao memandang sekilas biskut."awak,makanlah.penat saya buat tau.",rengek pelajar tu."awak nama saper?"soal eun ji ramah tamah."Chae min.dh,jangan sibuk hal orang!"halau chae min dengan nada suara yang Agak tinggi.'bapak arh gedik giler pompuan ni.naseb baik satu kampus dengan aq kalau tak dah lama aq tanam.'desis hati.mulutnya terkumat-kamit mencarut pompuan yang berusaha memikat tao yang keras hati tu.dan dye pergi ke tandas bertemankan min Ah akibat sakit perut."Gege~"chae min cuba memegang tangan tao tapi laju ditepis tao."jangan pegang aq boleh tak?gelilah!""alah,awak~saya nak pegang tangan awak jer~"sekali lagi chae min cuba meraih perhatian tao."Kau pehal,bodohhh?!!"tengking tao.Chae min terkedu.kali ni tao betul2 nampak marah.matanya dijegilkan,nampak urat dekat lehernya.kelas eun ji yang tadi hingar bingar terus senyap bila terdengar tengkingan tao."Dah la muka macam apa,aq rimaslah betina macam kau ni!!!takder maruah!"kepala chae min ditunjal tao.chae min mula menangis.dan dye kembali ke tempat duduknya.
"Sorry.sebab aq buat hal tadi.""oh,takper."jawab salah seorang pelajar lelaki disitu.dan kelas kembali bising.eun ji,cikgu,dan min Ah masuk kelas serentak.kelas pun dimulakan macam biasa.eun ji mengambil tempat duduknya.dan eun ji melihat tao macam tak terurus."eh,tao.pehal kau ni?macam mati bini je aq tengok."usik eun ji cuba menceriakan hati tao.tao menjeling tajam eun ji lalu memberikan death glare pada eun ji."okey2,aq tak kacau."eun ji pun menumpukan perhatian kepada pelajaran.
YOU ARE READING
My Best Love
Fanfiction"Ko nak tau kopi apa paling pahit pernah kita rasa?"-Chan yeol "Entah,aku tx tau..."-Eun ji "kopilih dia berbanding aq(ketawa berdekah-dekah)"-Chan yeol "Hahahambarrrlah!kau nak makan penampar aq tak?"-Eun ji bestfriend sejak kecik?itulah agaknya p...