Capitolul 23... Deja avem 2 luni .

290 15 3
                                    

M-am trezit cu dureri îngrozitoare de cap , eram prea nervoasă și cu moralul la picioare ca să pot vorbi cu cineva despre circul de aseara . Mi-am frecat ochii cu grijă și m-am uitat la ceas .Era ora 10 iar în cameră nu mai era nimeni .

Mi-am dat seama că astăzi trebuia să mergem acasă , am început să îmi aleg hainele rapid și să le iau pe mine . După ce m-am terminat am decis să merg jos.

Vroiam să nu mai vorbesc cu Zayn despre ce s-a întamplat dar știu că mă va întreba . Jos erau toți cu excepția lui Sarah și a lui Zayn . Când nu îl vedeam pe el și pe Sarah îmi dădea fiori că sunt împreună . Selena s-a decis să mergem noi două să ne facem bagajul în timp ce , ceilalți se interesează la ce oră vom pleca spre Londra .

-Selena nu știi unde îi Zayn ?*o întreb așezându-mă pe pat*

-Um.. Zayn? Nu știu .*spune ca și cum ar vrea să ascundă ceva de mine.*

-Selena?! *spun și ea se uită speriată la mine .*

-Lola... stai calmă nu l-am văzut nici pe el nici pe Sarah ... De fapt Sarah nu a fost aici în cameră de la ora 08 dimineața . *spune și își scoate bagajul din dulap *

******

Așa repede trece timpul în cât am uitat că trebuie să vorbesc cu Zayn . Serios acum trebuie să îi spun că am greșit când l-am udat cu laptele . Este amuzant dar voi încerca să nu râd , cel puțin acum . După ce mi-am terminat bagajul , am aranjat patul și am părăsit camera . Bagajele toate erau aranjate jos . Era și a lui Zayn acolo . Mi-am pus valiza aproape de a lui Zayn și am așteptat-o pe profesoara care a venit cu ideea de a venii în New York .

După puțin timp și-a făcut apariția doamna care ne-a îndrumat spre autocar . Zayn părea nervos .. nu a încercat să comunice cu mine . După ce m-am așezat într-un loc am observat că el se duce în spate cu Harry . Am închițit în sec și mi-am băgat căștile în urechi și am început să uit de toate . Vroiam atât demult să mă duc la Zayn dar ceva mă ținea , nu știu ce ...poate frica mă ținea să nu mă duc la el . Chiar nu știu ce are , sau mai bine de ce nu vrea să vorbească cu mine ?

A trecut 1 oră decând Zayn nu mi-a spus nimic . Am lăsat așa cum vrea el și am adormit .

******

Am fost trezită de Selena care spune că am ajuns în Londra , mai mi-a spus că Zayn cu Harry vorbeau despre meciuri și Sarah . Ei bine , nu mă interesează i-am spus în șoaptă și am coborât .

Mi-am luat bagajul și o mână mă oprește .

-Vi acum la mine acasă , trebuie să vorbim.* Zayn spune nervos*

-Nu mă poți obliga , dă-mi drumul . *am spus nervoasă*

-Ce e neregulă cu tine ? *spune mai un pic țipând la mine .*

-Adică tot tu mă întrebi ce am ? Tu ești ăla care nu a vorbit azi cu mine . *am spus și am plecat*

Am ajuns acasă cam orgolioasă ... eram foarte supărată că m-am certat cu Zayn , acum pe bune ce are ? Nici măcar nu mi-a vorbit și tot eu sunt aia care are ceva .

Am intrat pe ușă iar mama era în bucătărie , pregătea masa pentru cină.

-Lola ?! Draga mea ce ai pățit ? *spune mama venind spre mine*

-Nimic mamă ...*spune și mă așez pe canapea .*

-Cum mai stai cu Zayn ?

-Nici cum ... azi împlinim 2 luni de relație și azi nu a vorbit cu mine , mă simt atât de prost dispusă . *am spus oftând*

-Du-te odihnește-te , te chem eu când vine Sam la cină . *spune și mă sărută pe frunte*

Îmi iubesc mama , are atâta finețe în vorbă , poți să trăiești în vorbele ei , e o mamă superbă ... nimeni nu o să o înlocuiască pe mama mea niciodată !!

Mi-am făcut un duș și m-am schimbat în pijamale punând pe desene animate și așa încet am adormit .

Zayn P.o.v.

Eram distru și în același timp nervos . Nu știam de ce mă port atât de ciudat și rău cu Lola ... vroiam să vorbim despre ce s-a întamplat aseară dar nu am realizat că am fost cam răutăcios cu Lola ... nu vroiam să fie așa , pur și simplu am uitat că astăzi facem 2 luni de relație . Acum chiar trebuie să merg la ea și să îmi cer scuze .

Eram în mașină ... eram foarte nerăbdător să o văd zâmbind când va vedea ce am făcut azi pentru ea . Am cumpărat o pânză imensă pentru un elicopter și ceva șprei special pentru pânză ... am scris cu litere mari : „ TE IUBESC LOLA ” .

-Zayn ?! Dragule ce faci aici ? *spune mama Lolei*

-Um.. am venit la Lola să îmi cer scuze .

-Du-te sus la ea . *spune mama ei zâmbind*

Lola P.o.v.

Am fost trezită de ..Zayn?! ce caută el la mine ?

-Zayn ?! Ce faci aici ?*spun uimită*

-Am venit să-mi cer scuze ... haide la geam cu mine .*spune și mă trage de mână *

Când m-am uitat la am văzut pe o pânză mare scriind : „ Te iubesc Lola ” .

Eram foarte fericită , să văd că lui Zayn îi pasă .

-Te iubesc foarte mult ,Lola *spune Zayn și mă sărută *

Era așa de neașteptat momentul el crede că pot să îl iert doar pentru că a pus o pânză imensă pe un elicopter în miezul nopții și că a scris 3 cuvinte mari : „ TE IUBESC , LOLA ” dar firar l-am iertat deja .

___________________________________________________________________________

S

C

U

Z

E

scuzați-mă că nu am mai postat . Îmi cer scuze . Oricum știți că vă iubesc . L

                                                                                                                                              O

                                                                                                                                              V

                                                                                                                                              E

Colegul ...Where stories live. Discover now