Multimedia ÇAĞIL KARA.
Onlar konuşurken en iyisi resim çizmek diyip odama çıkmaya karar verdim ama çıkamadım. Tam merdivene doğru giderken çakıl bey" Nereye gidiyorsun Çağıl.? " diye sorunca gözlerimi devirdim. Ve" mira ben odamdayım. " dedim mira anlamış gibi kafasını salladı.
Hemen ardından merdivenin başında durdum ve onları dinledim mira çakılan" Çağıl resim çizmeyi çok sever. Şimdi kesin resim çizecek. " dediğinde tam göremesemde Çakılın kafasını salladığını anladım.
Sonra odama doğru gittim ve aslında banyo olan ama ben orayı kendime atölye yaptığım yere gittim. Ve mp3 'ümü aldıktan sonra en sevdiğim şarkıyı açıp kulaklıkları kulağıma taktım. Linkin park-given up şarkısını dinlemeye başladım bu şarkının başımı ağrıttmasını çok seviyorum. Ve resim çizmeye başladım
Sırtım kapıya dönük olduğundan kapıyı göremiyorum tiner almak için dolaba doğru gittiğim de Çakılın kapıda kollarını kavuşturup bana ve duvardaki resimlere baktığını gördüm ve ona "Ne oldu? Bir şey mi istiyorsunuz?" diye sorunca bana "Bunları sen mi yaptın dediğinde kafamı sallamakla yetindim.
" Çok güzeller ve çok güzelsin. " diyince ona" Efendim? " diye sordum ve lafı dolandırmaya çalıştığını anladım." M. Şey mira yemek hazır diye seni çağırmamı istedi onun için gelmiştim. " dediğinde " tamam" dedim ve oda arkasını dönüp gitti.
Hiç tınlamadım ve ellerimi yıkayıp aşağı indim bu evde beni tek anlayan şeyin tuvallerim ve boyalarım olduğuna kesin kanaat getirdim.
Onlar yine konuşmaya başladıklarında hiç onlara bakmadan yemeğimi yedim ama çakıl "mira Çağıl hep böyle suskun mudur." diye sorunca mira "Aslında sohbeti çok güzeldir ama yaşadığımız bir olaydan dolayı..." miraya gözlerimi açtığımda anladı ve sustu bende "Yemek yiyoruz lütfen susun!" dediğimde mira alışkın olduğundan bir şey demedi ama çakıl nedenini merak eder gibi bana baktı ve "Yemek yemek için vardır başında konuşmak için değil! " dediğimde çakıl yemeğine döndü ve yemeğini yedi bende hızlıca bitirdim.
Ardımdan hemen kulaklığımı aldım ve havuz çantamı aldım ve evimizin 10 dakika ilerisinde olan havuza gore gittim.
Yazım hataları için özür dilerim çünkü telefondan yazıyorum teşekkürler.. Sağlıcakla kalın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUĞA ADINI YAZ
Misterio / Suspensoİnsanlara karşı soğuk ama nedeni çok farklı küçüklüğünde yaşadıkları onu bu hale getirdi....