O noua prietenie

47 3 0
                                    

Bon nu avea nici ea un trecut prea frumos. Ea avea o sora geamănă, aceasta sora a ei era prietena buna cu... Hope, așa ca Hope având nevoie de ajutor "apelează" la ajutorul lui Caroline.
Hope: Am nevoie de ajutorul tău...
Care: Ce vrei?!
Hope: Cred ca știi bine ceea ce vreau... vreau sa desfac blestemul..., dar din păcate, m-am luptat cu dublura mea si...
Care: Un singur lucru aveai de facut, sa nu te lupți cu dublura ta, iar tu tocmai asta ai facut?!?
Hope: Așa e, ai înțeles pana acum! Bravo!
Care: Da, vechea, sarcastica si marginalizata Hope, nici familia ta nu te-a vrut!
Hope: Mai bine ai face te te rog...
Care: Sora mea a fost in echipa cu tine, iar tu ai trădat-o....
Hope:Stiu, nu vrei sa ma ajuți...
Care: Ba da! Te ador... adică chiar nu imi doream sa desfacă Bon blestemul... chiar nu vroiam...
Hope: Deci, maine ne întâlnim in New Hills?
Care: Da, la ce ora?
Hope:  La ora noua seara...
••••••••••maine seara••••••••••
Hope se pregătește cu putine emoții pentru întâlnirea ei cu Care fiindcă ele doua nu s-au mai văzut de aproape 1000 de ani așa ca....
Care nu vroia sa o tragă pe sfoara pe Hope, numai ca nu vroia ca Hope sa obțină cealaltă doza, doza pura, pe meritele ei.
La un restaurant micuț, cochet si foarte elegant din New Hills cele doua fete se întâlnesc la o masa mică, rotundă si destul de înaltă,
Hope era îmbrăcată cu o rochița, mai bine spus rochie, o rochie albă, nu foarte lunga, avea o poșetuta micuța , cu o toarta formată din mărgele albe si rotunde. Care, ca de obicei, cum e ea mai nebunatica, in sensul bun, își pune o pălărie neagră in cap, își da un un ruj roșiatic si a accesorizat un tricou alb cu niște blugi negri si destul de scurți...
Care: Buna, Hope... Ce mai faci?
Hope: Nu prea bine, având in vedere ca nu mai pot dezlega blestemul.
Care: Deci, ar fi bine sa-ți explic cum poti dezlega blestemul....

Dublura vol. 1 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum