2. časť

113 12 3
                                    

Lucas

Ako som mu to mohol povedať?! Prečo som mu to povedal!? Kurva! Kde vlastne som?

"Super, ešte toto chýbalo!" zavrčal som a sadol som si na chladnú lavičku dakde v parku, neviem. "Bože, za čo ma trestáš?" šepol som a zadíval sa na nočnú oblohu...je celkom zima...ja nemám nocľah...som sám...len v tričku, nohaviciach a topánkach, úžastné! Fakt gratulujem Lucas!

Nadával som si v mysli...som to ja ale kokot. Z premýšľania ma vyrušil rozhovor nejakej osoby, zrejme telefonát.

"Ako to, že to nejde!? Ha?! Nezaujíma ma to Ryan! Odstupujem, nebudem v tom pokračovať, chápeš?! Ale mňa to nezaujíma Ryan! Fajn, povedz to aj Thomasovi. Ryan! Jasné, že to myslím vážne! Nie, nerobím si z teba piču... Áno, som si istý! Ryan, daj pokoj! Dobre! Fajn, čau." počúval som rozhovor. Samuel... Došlo mi po čase. Čo tu chce?!
Ani nestihol zložiť a niekto mu volal.

"Čo chceš Thomas?! Nepovedal ti to? No tak čo chceš potom?! Áno, som si istý! Do piče s tým choď! Nie, viac mu neublížim. Áno! Agrr, Thomas! Jasné, myslím to vážne! Boha! Ok. Počúvaj ma ty zmrd, vyrieš si to s Ryanom! Nemám na neho kontakt! Nájdi mi jeho telefónne číslo. Pošli mi ho SMSkou. Mne je jedno odkiaľ! Čo ja viem, ty máš známosti, nie ja! Si mi ty ale kokot... Lucas Black. Ok, čau." "No, a teraz ťa náisť, Luc..." hlesol a odkráčal si to presne smerom odo mňa...

Haii :)
New časť Outlaw vonku, snáď sa bude páčiť❤
Comm a vote potešia❤❤
-Sandy

×Outlaw •|SK- gay story|• ×Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang