Part 18

27 4 0
                                    

Dah dekat 2 tahun eun ji belajar dekat LA nu.walaupun eun ji nampak seronok duduk sini,dye seringkali diganggu oleh chan yeol.tao?lupe nak cakap,dye dah baik sendiri,dan jadik bestfriend forevah(over giler kot...😂).hampir setiap minggu dye akan menghantar mesej kepada eun ji.eun ji pun taulah camner chan yeol boleh dapat no.baru eun ji.dan ianya melalui bomi.tapi caner chan yeol boleh dapat no. Eun ji authorpun tak taulah(pembohong besar).walaupun mereka berdua tidak berpindah ke sana sini lagi,tapi eun ji berharap supaya mereka dapat berpindah ke korea semula.
Situasi chan yeol..
2 tahun sebelum tu...
Chan Yeol POV
Aq dah banyak kali try contact eun ji,tapi hasilnya mengecewakan.eun ji mana kau pergi?soalnya kau dah dekat brapa minggu tak call aq,mesej aq.Aq rindu kau,weyh.sumpah rindu.satu mesej dari phone chan yeol masuk.chan yeol membuka phonenya malas.

From=Bomi
To=Diriku yang terlebih hensem ini
Wey,kau free tak malam ni?

From=Diriku yang terlebih hensem ini
To=Bomi
Free,pehal?

From=Bomi
To=Diriku yang terlebih hensem ini
Kau teman aq gi party suho boleh tak?kau pun dapat kan kad party suho?

From=Diriku yang terlebih hensem ini
To=Bomi
Eh?!Dye tak jemput aq pun?!Ape ni?

From=Bomi
To=Diriku yang terlebih hensem ini
HAHAHAHAHAHAHAHA,sian kau.takper kau siap pastu nanti aq amik kau.

From=Diriku yang terlebih hensem ini
To=Bomi
Kau boleh plak pandu kete?seyeslah kau reti bawak kete.

From=Bomi
To=Diriku yang terlebih hensem ini
Kepala otak ko,aq naik tae jun la.pakwe aq.adouhhh...Dah,siap..!

Chan yeol pun bersiap.omma dan appanya masih jaga kedai.maknanya dye duk sorang jerla kat umah.sebelum pergi,dyr e.mesej mak dye mintak kebnaranmak dye nak kluar,mak dye pun bagi 'green light.'dan kemudian tunggu kedatangan dua makhluk tu.bunyi hon kereta kedengaran,chan yeol melihat kereta tae jun dan masuk dok blakang.dan diorang pun sampai depan rumah mewah suho.dan ramai orang kat situ.'kalau eun ji adakan Bagus...'desis hati chan yeol.jujur dye mengatakan bahawa dirinya sungguh merindui gadis yang membuat jatuh....CINTA.saya ingat nak citer caner chan yeol bole jatuh hati kat eun ji,tapi asyik terlupa aje.jadi,tak yah citer la.korang faham2 sendiri je la,ye..k,action!
Chan yeol pergi ke arah suho yang tengah berbual dengan tae hyung.cia cia ciaaaa...tetibe V menyelit.takde job gaknye."aq nak berbual dengan suho jap,bole tak?"pinta chan yeol sambil tersenyum.his fake smile..."oh,silakan.bai,suho.enjoy."tae hyung melambaikan tangannya pada suho."kau pehal tak jemput aq,ha?!ni aq datang pun sebab bomi ajak aq kau tau dok?""alah,sorry la.aq lupe nk jemput kau.dahla,aq nak pegi sambut tetamu ni.pergi dulu."jawab suho santai lalu meninggalkan chan yeol kat situ.chan yeol pi duduk kat tempat yang disediakan dan main game kat phonenya.tengah syok main tiba2...!phone abes battery."Argh!!!Sh**!!!"chan yeol mencarut.naseb baik orang tak dengar sebab bising.dye ternampak phone bomi.lalu mencapainya."Ah,setahu aq bomi ada game maincraft.bole la tu."chan yeol memanggil bomi yang syok menari dengan tae jun."kau nk apa?potong line la kau ni.""ni,aq nk main phone kau jap,boleh?nak main maincraft."chan yeol meminta kebenaran.tanpa berfikir panjang bomi pun bagi jer.tiba2 otak chan yeol berfikir.eun ji ngn bomi bestfriend.mesti bomi ada save no. Eun ji,kan?.
Chan yeol jumpa no. Baru eun ji dan save no.eun ji.dan tangan chan yeol menggatal nak bukak Line bomi.'ada chat eun ji ngn,bomi la.hehe,kalau baca apa salahnya,ek?'chan yeol bukak chat eun ji dan bomi kemudian membacanya.

My Best LoveWhere stories live. Discover now