Zalim kraliçe

16 1 0
                                    


BÖLÜM 1

O gün. Nasıl anlatsam ? 
Evet,başlıyorum:
Hava uygun olduğu için Eva, Arel ve ben ormanda yürüyüş yapıyorduk. Kulağımıza at sesleri gelince hemen ağaçların arkasına saklandık. Çünkü bu hayra alamet değildi. Demek ki aylık verginin zamanı gelmişti. Ama böyle olmamalıydı. Aylık vergiyi daha birkaç gün önce vermiştik. Ve şu an köyde kaynaklarımız kraliçe tarafından sömürülmüş olduğu için kıtlık yaşanıyordu.
Bir an önce köye haber vermeliydik. Hemen koşmaya başladık. Köye vardığımızda çok geç kaldığımızın farkına vardık. Askerler evlere girip her yeri dağıtıyordu. Sorun şu ki annem de evdeydi. Babam yıllar önce işlemediği bir suç yüzünden Felakete yollanmıştı. Anneme sahip çıkabilecek tek kişi bendim. Evin kapısına vardığımda annemin çığlıklarını duydum. Bir an için zaman durmuştu ve ben sadece çığlıkları işitiyordum.Eve girdiğim zaman asker elinde tuttuğu,kraliçenin mühürü ile işaretlenmiş hançeri anneme doğrultmuştu.Ve bir kargaşanın ardından annem ve asker yere yığılmıştı.Bense elimde kanlı bir hançerle kalakalmıştım.Hemen annemin yanına koştum fakat çok geçti. Annem ölmüştü. O anda iki asker beni arkalarında sürükleyerek evden uzaklaştırdı.Hala yaşadığım şokun içindeydim ve askerlere karşılık veremiyordum.Beni yere fırlattıklarında Eva ve Arel'in de benimle aynı durumda olduklarını farkettim.Büyük ihtimalle onlarda askerlere saldırmışlardı.Sonumuz belliydi.
Kraliçenin huzuruna çıktığımızda onu ilk görüşümdü.Ve galiba son olacaktı. Halkımız sefillik çekmesine rağmen o bunu hiç sayıp kıyafetlerini de değerli taşlarla süsletiyordu. İşte o an kraliçenin arkasında korkuyla bizi izleyen bir kız gördüm.Kız büyük ihtimalle soylulardandı ama soylular gibi giyinmemişti.Bize baktığı bakışların arkasında merhamet vardı.Ama bu kraliçenin bizi zindana attırmasına engel olamadı.

*Bölüm 1.Umarım beğenirsiniz.*

FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin