Apartamentul 666'
Partea II...Cu varsta intre 20 si 30 de ani…foarte alba si cu ochii rosii. Nu se sperie deoarece persoana pare a avea nevoie de ajutor…nicidecumnu parea vreo spargatoare…asa ca ii deschide usa si ii spune : ,,Te pota juta cu ceva?” … femeia devine din ce in ce mai agitata si are o privire din ce in ce mai bizara…,,Intra te rog!” ii spune victima pradatorului nestiind ce o asteapta…
-Te rog sa ma scuzi , sunt Dana si am venit sa-mi iau studiile pentru facultate…cand m-am mutata m uitat sa le iau deoarece a fost o mutare foarte in graba..
-Totusi am auzit ca in acest apartament a locuit o fata care am inteles ca era foarte sadica si a omorat o persoana in aceasta casa. Este adevarat?
Bineinteles ca pradatorul nu isi recunoaste niciodata faptele deci ii raspunde:
- Nu este adevarat…sunt numai povesti care nu isi au rostul(devenind din ce in ce mai agitata)
Discutia se sfarseste pe la ora 01:06 dimineata asa ca presupusa Diana pleaca spunandu-i ca i-a parut bine de cunostiinta….numaigărgăuni😘
nci apare in fiecare seara exact la aceeasi ora si spune ca isi tot uita studiile la ea…
Fata nu vroia sa o jicneasca asa ca accepta vizita Danei fie ca vroia fie can u..pana cand sa saturat sa tot stea treaza pana la ora 1…desi i se parea foarte ciudat faptul ca facea totul in numar de 6 si a intrat la banuieli…
Intr-o dimineata a dat de administrator care a incercat sa ii explice ca acea fata este moarta si can u are cum sa vina la ea deoarece a murit acum 6 ani de zile…Mda..sunt cateva greșeli scuze
Pupek gărgăuni😘
CITEȘTI
Apartamentul 666
HorrorMdea...am făcut o prostie.. și am scris partea a 3 și acum le pun si pe celelalte