hetedik virág – csók
Sokáig teketóriázok, hogy melyiket is nyissam meg, majd Wang Haewon üzenete mellett állapodok meg – ugyanis az érdekel a legkevésbé. Ám épp, hogy megnyitom, Hana érkezik hozzám, és már menne is, ha nem venne észre, az eddigi asztalunknál. Hangosan sóhajt, majd ő is úgy tesz, mint az előbb, de kifejezéstelen arccal. Mondanám az, hogy nem zavar, ha tényleg nem zavart volna. De ez eszméletlenül bosszantott.
És, ha ennél nem lettünk volna kreténebbek, mind a ketten egy időben kérünk valamilyen italt. Én koktélt, ő pedig kólát. Aztán végre-valahára zavartan megköszörülöm a torkomat, hogy megszüntessem a köztünk lévő csöndet.
– Hova jársz suliba?
Végre rám emeli a tekintetét, és várakozóan néz rám, holott én várakozok a válaszára. Valamennyi hajszál belelóg a szemébe, és a legszívesebben elsöpörném onnan, de ő teszi meg helyettem: gyönyörűséges világos barna haját kicsi, tömzsi tenyerével hátrasimítja. A száját kinyitja, de éppen kihozzák a kólát és a koktélt. Így szólal meg fél perccel később, miközben a kólás üvegbe tett szívószálat rágcsálja.
– Ide a közelbe.
– Bővebben?
– Felső középiskolás vagyok.
– Hányadikas?
– Elsős – válaszolja, majd kortyol néhányat az italából. – Nem hiszem, hogy olyan érdekes lennék, Kim Namjoon – formálisan mondja. Idegesít ez a magázás.
– Maradjunk a tegezésnél, Hana – nyugtázom. Mintha egy kicsit döbbenten nézne rám. – Miért ne lennél érdekes?
– Csak nézz rám – fintorog. – Hogy őszinte legyek, csak Jimin és Jungkook a barátom. Más nincsen.
Azért lenne érdektelen, mert egy kicsit több rajta a zsírréteg, mint az átlag koreaiakon? Egymásra nézünk, majd zavartan elfordítjuk az arcunkat, mintha valami rossz dolgot vettünk volna észe. Egyikünk sem nevet fel, egyikünk sem mosolyog. Ugyanúgy a zavartság uralkodik kettőnk között.
– Hol ismerted meg őket?
– Itt – hajol előrébb, és mintha egy halovány mosoly futna át az arcán. Akárhogy próbálnék betekinteni a dekoltázsába, nem tudnék. Zárt póló van rajta, a legnagyobb szomorúságomra. – Bosszantotta őket, hogy egyedül kávézgatok. – Itt újabb kólakortyolgatás, majd a tenyereibe véve állkapcsát, felvonja a szemöldökét. – És te? – Értetlenül nézek rá. – Mivel foglalkozol? Ha jól tudom, elmúltál már harmincöt, és nem suliba jársz.
– Író vagyok. – Majdnem rám köpi a kóláját.
– Író?
– Mi ebben a meglepő, Hana?
– Hát, izé...
– Hana, ne csinálj bolhából elefántot – mosolygok rá. – Épp ugyanolyan ember vagyok, mint te. Semmivel sem különb nálad.
– Miket szoktál írni? – furcsamód felcsillannak a szemei.
– Hát... inkább filozofikus műveket.
– Majd elolvasom.
– Hiszi a piszi.
Rosszallóan bámul rám, miközben a szívószálon keresztül felszívja a kólát. Egy pillantást vetek a karórámra, mire ő felkapja a fejét.
ESTÁS LEYENDO
virágok a tüdőmben [bts/knj]
Fanfictanító bácsi [fn]: 1; a szakma, melyben a tanító általános iskolás gyerekeket tanít; 2. tanító bácsi az, aki szűz lányokat tanít meg arra, hogy milyen az a szex. a kapcsolatuk nem állhat érzelmekből. - dumbbbwhale