{1}

13 3 4
                                    

"BAGI BALIK SPENDER AKU!!!! PARK JIMIN!!!!!KIM TAEHYUNG!!!"jerit jungkook yg kepada 2 ekor hyungnya yg melarikan spender iron man nya.

"Kejarlah"kata taehyung dan jimin dgn nada mengejek.

Setelah beberapa minit akhirnya jungkook berjaya merampas semula spendernya.

"Yeay..dapat!!!Hyung lembik"jungkook berkata sambil menjelirkan lidah kepada V dan jimin yg telah terduduk di sofa ruang tamu dgn muka kepenatan.

"Fikir hyung hadap sangat ke kau punya spender yg berlubang besar kat bahagian butt kau tu"kata taehyung sambil tersenyum sinis.

"Tah, entah2 kau pernah gesel butt kau kat jln tar sampai terbakar."kata jimin pula.

Kedua-dua manusia yg mempunyai otak byun itu ketawa terbahak-bahak apabila melihat jungkook berlari ke biliknya dgn muka merah.

Sedang mereka ketawa,jin berjalan ke arah mereka dengan memakai apron pink kesayangannya.

"Korang dah tak de keje lain ke hah??"jin menarik telinga vmin.

"AHH!!APPO!!!kitaorg bosan lh hyung.Nak buat ape lg??"tnya vmin mengusap telinga mereka yg bru ditarik oleh jin.

"Korg dah kemas tempat tidur korg blum??"jin bertanya sambil membuat pokerface.

"Dah lh"bls jimin dgn muka masam.Org tgh berseronok tiba2 mention kemas katil pulak.

"Yelah adikku yg x berapa nk syg.Btw,pergi pggl hyung2 mkn dgn kookie skli"arah jin.

"Baik boss!!"jerit vmin.

***

Skip

Jungkook hanya merenung makanan yang berada dihadapannya dgn muka masam.Jin yang baru tersedar perbezaan jungkook itu mula bersuara.

"Jungkook kenapa, tak sihat ke??"tanya jin.(Caring seh sape nak suami mcm ni.angkat tangan)

Baru sahaja jungkook ingin membuka mulut tetiba v menjawab.

"Dia ok je tu,kan jimin"v memeluk leher jimin.

"Betul tu"jimin menyokong v.

Jungkook yg dr tadi menahan marah terus berdiri sehingga kerusinya berbunyi kuat ke belakang.Dia terus masuk ke biliknya dan menghempas pintu biliknya dengan kuat.

"Oh aku si swag!!!"latah suga yg sedang menghirup sup.

"Kenapa tu v,jimin???"tnya jin pelik dengan perangai jungkook.

"Dont i know"bls vmin bodoh.

"Pandai kau ckp bi,hebat!!"puji sujinhope yg sememangnya kurang tahu tntg bi.

"Biasa"bls vmin dgn hidung kembang kuncup.

Aduih...dah besar pun bodoh lg..nasib baik si jungkook x de..buat malu je.namjoon berkata dalam hati.

"Aku nak keluar nak beli barang dapur sapa nk ikut???"kta jin teruja.

"Aku penat nak tido"alasan suga.

"Aku nak tido dgn suga"kta jhope(spe yg fikir bnde lain.Author tetak kepala mu kang )

"Aku ngn v nk main gta"kta jimin bersama anggukan v.

SECRET |BTS|Where stories live. Discover now