2.hónap
- Szia anya! - öleltem át anyukámat.
Már csak Ők hiányoztak.
Mindenki itt volt aki fontos.
Most mondjuk el,hogy kisbabánk lesz.Leültem a kanapéra Cameron mellé,Ő pedig fél karját derekam köré fonta.
- Gyerekek! Miért érzem azt,hogy valamit titkoltok? - kérdezte Gina gyanakodva.
- Mert titkolunk valamit. - bólintott Cam.
- És mi az? - kántálták kórusban a többiek.
- Ne már haver! Bökd ki végre! Ennyi idő alatt,már még szülni is megszültem volna! - mondta unottan Nash,miközben barátnője haját piszkálgatta.
- Az elég nehézkes lenne,hogy te szüljél. - dünnyögte Aaron,aztán hátravetette magát a fotelben.
- Én igenis képes lennék rá! - dörrent rá a kékszemű és sértetten elfordult.
Olyanok voltak,mint kettő ovis kisgyerek.
- Persze. Mert te vagy Nash a csodakék! Csodaszép helyett! - nyújtotta ki rá nyelvét Aaron.
- Én szép vagyok! - kelt rögtön saját védelmére Nash.
- Persze. - bólintott Aaron,Nashnek pedig egy önelégült mosoly kúszott arcára,ám az le is olvadt mikor a másik fiú hozzáfűzött valamit mondatához. - Mint egy wc kefe.
Mikor kiemelik a budiból.És kész. Itt mindenki hangosan kezdett nevetni,csak Nash durcázott be.
- Mert te szebb vagy! - úgy tűnt,Nash tényleg kezd megsértődni Aaron béna viccein.
- Jól van! Elég legyen! - szólt közbe vigyorogva Cam. - Ezért jöttünk ide?
- Nem. - vágták rá,tökéletesen egyszerre.
- Nos. Akkor a titok... - húzta az időt Cam.
Sierra ült mellette,a fiú pedig kapott a lánytól egy nagy tockost.
- Na ide figyelj öcsi. - fogta meg Cameron ingének gallérját és úgy nézett a szemébe,miközben elég ijesztő fejet vágott. - Vagy elmondod mi a titok,vagy hajadnál fogva húzlak végig a házadon! És megteszem!
- Gyerekünk lesz! - bökte ki Cam kislányokat megszégyenítő vékony hangon,mire mindenkinek leesett az álla.
- Gratulálok haver! - kiabálta Nash,és ráugrott Cameronra.
A többieknek nem volt ilyen heves reakciója,de ők is örültek.
STAI LEGGENDO
while the heart is beating[C.D.] |✔
FanfictionTöbbszörös első helyezés fanfiction kategóriában.✔ "-De... -Nincs de. Szerettük egymást nem? -De igen.-húztam magamhoz közelebb.-Most is szeretlek. Mindennél jobban." Korábbi cím: Messenger Messages[C.D.] 1.évad befejezve:2016.11.18. Utolsó évad bef...