Cem'in ağzından
Lanet olsun bu kız çok değişmişti. Adını duymasaydım neredeyse tanimayacaktım .
Çok güzelleşmiş, bambaşka bir melek olmuştu adeta . Ama benim işim şimdi ona bağlanmak değildi . Babamın dediği görevimi yerine getirmek zorundaydım . Bunun için Sevdaya yaklasmam gerekiyordu. Onu elde etmem hatta . Ama korkuyordum ona bağlanmaktan.
Çok korkuyordum ya beni istemezse sonuçta az aşağılamamış değildim .
Ama ne olursa olsun ona bir şekilde yaklaşmalıydım. Her türlü yolu da deniyordum ama olmuyordu bir türlü yaklaşmama izin vermiyordu. .Plan ne mi ? Plan şu;
Onun babası ile benim babam arasında bir tartışma var ama nedenini tam olarak bnde bilmiyorum. Babam ona ve ailesine acı çektirmek istiyor ve bnden yararlanıyor. Babamın planını yerine getirmesi için de benim Sevdaya yaklaşmam gerek .Onu kendime aşık etmeliyim.Ama onu sevmiyorum zerre kadar ne kadar değişirse değişsin sevmiyorum. .
Sevda ' nın ağzından
Sabah uyandım ve hemen çabucak hazırlanıp evden çıktım .
Okula geldiğimde Cem yine Gizem'in yanında oturuyordu. Hayır onu kıskanmıyorum ama benim yanımda olsa daha güzel olmaz mı.
Saçma sapan dusuncelerimden ayrılarak arabamdan indim okula doğru yürümeye başladım .
O sırada birisi arkadan gözlerimi kapattı kim mi? Tabiki CanSonra yanağıma bir öpücük kondurdu. Seviyordum ya bu çocuğu gerçekten iyiki vardı.
Cem'e baktığımda Gizem'i öptü o da bu hareket tuhafıma gitmişti çünkü normalde sinirleniyorken, kıskanıyorken, bugün hiç te öyle görünmüyordu.
Daha çok sanki ben onu kıskanıyorum da o beni daha da kıskandırmaya çalışıyor gibi ..
Aman be ne kıskanacağım ..
Can'a sarılarak okula girdik beraber .Ardından Cem ile Gizem hanımefendi de girdiler . Sirama geçip oturdum o sırada Cem yine yanıma oturmak istediğini söyledi. Bu çocuğun amacı neydi böyle .
Can'a bir sorun olmadığını söyleyerek Cem'in yanıma oturmasına izin verdim.
Gizem'e baktığımda kıskançlıktan o güzelim manikürlü tırnaklarını kemiriyordu. Ah yazık .Ben kafamı sıraya koymuş uyumaya çalışıyorken Cem de telefonu ile uğraşıyordu.
Ne yapıyor diye telefonuna baktığımda güldü bana. Sadece gülmekle yetiniyordu zaten konuşmuyordu bile .Akşam eve geçtim annemler bir iş yemegine katilacaklardı ben de katılmak istedim memnuniyetle kabul ettiler . Banyoya girip hemen bir duş aldım . Saç makyaj kıyafet derken 2 saatte ancak hazırlanabildim.
Yemeğe gittiğimiz yerde yine bir sürü is adamları bir sürü camiadan kişiler vardı .Babamlarla beraber bir masaya oturduk ve oturmamla karşı masada oturan Cem'i gördüm allah kahretsin o da buradaydı.
Annemler is ortakları ile konuşurken bnde onların oğlu ile konuşuyordum çok tatlı bir kişiydi ismi Berke.
Baya anlaşmiştım Berke ile . Orada canımız sikilinca biz mekanın terasına çıktık . Bana sevgilim olup olmadığını soruyordu
+ sevda sevgilin var mı ya çok tatlı ve güzel bir kızsin kesin vardır ama ben yine de bir şansımı deneyeyim
Ben Hayır diyeceğim sırada bir Evet cevabı geldi
Arkamı dönüp baktığımda Cem'in bize doğru geldiğini gördüm
Onu umursamayarak Berkeye doğru dönüp Hayır yok dedim
Cem tekrardan Var dedi
Berke Cem'e sen kimsin kardeşim kız yok diyorsa yoktur dedi
Cem ise yumrukla sevgilisi benim anlıyor musun bir daha da seni Sevgilimin yanında görmek istemiyorum dedi .
Ben soktaydım çünki öyle bir şey yoktuAnlayamıyorum neler yapıyordu böyle ? Seviyor muydu gerçekten ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farkeder mi?
Подростковая литература"Cem" adını bile seviyorum senin, tıpkı senin Gizem'i sevdigin gibi... Onu o kadar çok kıskanıyorum ki , o kadar çok istiyorum ki ona baktığın gibi bana da bakmanı, beni de farketmeni o kadar çok istedim ki... Ama hiç bir zaman bu istediklerim olmad...