4. Mutarea

6 1 0
                                    

Jasmin povestește:

Ultima mea zi aici. Ultima mea zi în locul în care am trăit. Azi e ziua în care ne mutam. Acum e 9:37,avionul pleacă la 14:00. Mai am ceva de făcut aici,sa ii spun Ericai de plecare. Mă duc la baie,ma spăl pe dinți și pe fata,apoi intru în dus. Îmi spăl bine-bine fiecare parte a corpului si ies din dus. Când am pășit pe gresia rece am simțit cum alunec. Nu am mai stat pe gânduri și m-am prins cu mâinile de chiuveta . M-am ridicat sprijinindu-ma de chiuveta,dupa care am scos un prosop din dulap si m-am învelit cu el. Am fugit până în camera mea unde m-am trântit pe pat. Fara sa imi dau seama am căzut. Am mers la dulap de unde am scos niste colanți crem si un pulover violet puțin mai lung de fund si stramt,un maieu alb,sosetele mele cu rățuște,sutienul meu roz si o pereche de balerini negri. Mă îmbrac in silă si merg la baie.Imi piptan parul si il leg într o coadă de cal. Mă machiez discret si ies din baie. Mă întorc în camera de unde îmi iau căștile,telefonul si jacheta. Mai bine iau si niste bani,in caz de orice. Cobor în bucătărie unde îl găsesc pe Andy care mânca niste oua ochiuri.
-Neata!spun eu în silă.
-Neata!
-Ce faci,unde e mama? Îl întreb îngrijorată.
-S-a dus să își dea demisia.
-Aha. Spun în timp ce îmi fac două ouă ochiuri. Le pun pe masa si scot niste paine. Scot niste suc de mere din frigider si incep să mănânc.
-Unde pleci? Mă întreabă Andy curios,cu un zâmbet ciudat.
-Ma duc să îi spun Ericai ca ne mutam. Spun tristă.
-Cui?
-Prietenei mele cele mai bune.
-Aha.
-Tu nu trebuie să spui nimănui de plecare? Îl întreb.
-Am venit aici de 5 zile ca să îmi cunosc familia,chiar nu am de spus nimănui de plecare.
-Ok.
Mă ridic de la masa si plec. Îmi bag căștile în urechi si plec spre casă Ericai. Sta la doar 3 străzi de mine,nu va dura mult. Mă ciocnesc de cineva si cad . Îmi scot căștile din urechi si vad pe jos un baiat puțin mai înalt ca mine,cu ochii verzi si parul negru.
-De acum ai grijă pe unde mergi.
Îmi spune băiatul si ma ajuta sa ma ridic. Pleca imediat,fara sa mai zica nimic.
Ciudat. In fine,mai merg puțin și ajung la casa prietenei mele. Apăs pe sonerie.
-Vin! O aud pe Erica strigând.
Vine si deschide ușa:
-Bunaaa! Spune si îmi face semn să intru. O să ne uităm la un film,o să ieșim în parc azi ,o să...începe ea dar eu o opresc.
-Nu pot,Erica. Am venit să îți spun ceva.
-Ce e Jasmin? Ce se întâmplă?
-Ma....mă....mă...mut in New York. Spun pe un ton super trist.
-Cum?! Spune-mi ca glumești!tipa Erica la mine.
-Nu glumesc! Chiar ma mut! spun cu lacrimi în ochi.
-Nu pot să cred! Spune plângând si prietena mea.
-Nici e...nu apuc să termin fraza ca îmi sună telefonul.
La telefon:
-Alo,ce e Andy?
-Trebuie să vii până acasa!
-De ce?
-Nu mai pune atâtea întrebări și hai! Spune si închide.

-Erica.... trebuie să plec....o să îmi fie dor de tine! Spun si ii sar in brațe.
-Mie îmi va fi si mai dor!! Spune si ma strânge tare in brațe.
-Paaa!!
-Papa!

O iau la fugă spre casă,cine stie ce mai vrea si Andy. În 10 minute ajung.
-Ce ti-a luat atât? spune el pe un ton iritat.
-Ce-i mă?
-Trebuie să verificam pașapoartele,isteato.
-Bine,bine. spun si plec in camera.

Unde îmi e pașaportul? Caut si pana la urma îl găsesc sub dulap. Ce căuta acolo? Nu pot să îmi dau seama.Ma uit la el si.....era valabil! Offfff,daca nu era poate mai rămâneam aici.
-L-am gasiiit! E valabil! spun eu cu un ton iritat când intru în sufragerie și îl văd pe frate-meu pe canapea.
-Bine.

Ușa se deschide si pe ea intră mama.
-Hai să ne luăm bagajele și să mergem la aeroport. spune ea agitată.
Merg la mine în cameră și îmi iau valiza,dar nu ies până nu văd daca am luat tot. Aveam tot mai puțin căștile,pe care le aveam în buzunar. Perfect! Am tot! Cobor eu,apoi mama si frate-meu vitreg. Luăm un taxi si ajungem la aeroport. Andy plătește taximetristul si intrăm în aeroport . În 5 minute decolează avionul. Auzim cum se spunea de îmbarcare si mergem în avion.Ma așez pe un scaun si îmi las capul pe spate.
-Totul o să fie bine! Spune mama prinzandu-mi mâinile în ale ei.
-Sper.spun eu.
Zborul e lung de 10 ore,offff.

Radical ChangesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum