1.MUTAREA

49 7 5
                                    

Intr-o zi de iarna eram pe strada cu Erica. Mama venise afara si imi spusese ca trebuie sa plec la  aeroport in New York ,dar inainte de asta Erica imi zicea :" De ce trebuie sa pleci?" ;;
Eu:" Nustiu ! si eu as vrea sa raman cu tine in California!"
Erica:" Atunci de ce nu ramai?"
Eu:" As vrea! Dar intodeauna cand incerc sa o rog pe mama ceva ,ea nici nu ma baga in seama si spune , "ce te intereseaza" as vrea sa pot discuta cu ea despre ce ma supara si ce ma apasa!"
Erica:" Dar de ce iti raspunde asa?"
Eu:" As vrea sa aflu si iti promit ca o sa incerc! Dar acum trebuie sa ma duc sa imi fac bagajul,daca vrei poti sa vii cu mine!"
Erica:" Sigur! Haide."
  Ne-am dus in casa mea care este de 2 etaje ma mai pierdeam prin ea.
Eu ma ocupam de haine ,iar ea de lucruri ca fiind : gel de dus,sampon etc... Erau asa multe bagaje.

Era iarna ,nu puteai vedea nimic in fata ochilor peste tot era zapada

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Era iarna ,nu puteai vedea nimic in fata ochilor peste tot era zapada .
Erica m-a condus la aeroport.
Erica: " Ce rau imi pare ca trebuie sa pleci,de ai putea sa

 ramai cu mine in California!"Eu:" As vrea ,dar nu pot,nu neaparat ca nu pot nu m-ar lasa mama in veci, e atat de rece si cruda!"Erica:" Imi va fi tare dor de tine!imi zice luaindu-ma in brate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ramai cu mine in California!"
Eu:" As vrea ,dar nu pot,nu neaparat ca nu pot nu m-ar lasa mama in veci, e atat de rece si cruda!"
Erica:" Imi va fi tare dor de tine!imi zice luaindu-ma in brate."
Eu:" Si mie de tine! Te iubesc,totusi esti cea mai buna prietena a mea😙!"
Erica:" Si eu te iubesc😙!"
     Erica s-a dus acasa impreuna cu mama ei.
     Eram cu mama la aeroport luaindu-ne biletele ,dar femeia aceea nu ne-a dat bilete pentru ca nu mai era niciun avion disponibil.Asa ca eu cu mama ne-am intors acasa si ne-am luat cheile de la masina si am plecat spre New York cu AUDI Q7 .
    Spre drum spre New York eu o interogam pe mama.
Eu:" De ce trebuie sa plecam la New York. Cei asa de important."
Mama:" Ce te intereseaza? Daca chiar insisti iti voi spune!"
Eu:" Te rog !Chiar imi doresc sa aflu!"
Mama:" Intr-o zi eu cu tatal tau eram in anul 1999 incercand salvam casa,dar la un moment dat, el s-a dus la Samanta adica fosta lui sotie,iar eu incercam sa ma ascund. Tatal tau a murit impuscat cand incerca sa ma salveze!"
Eu:" De ce nu mi-ai spus asta mai de mult."
Mama:" Pentru ca,credeam ca vei fi suparata pe mine ca a incercat sa imi salveze viata si eu nu am facut nimic ca sa ma salvez pe mine si pe el!"
Eu:" Nu sunt suparata pe tine nici pe tata sunt doar putin dezamagita ca nu mi-ai spus mai de mult acest lucru. Dar nu inteleg care e motivul pentru cate mergem in New York?ii spun eu mamei cu o fata intrebatoare.
- Am niste afaceri!mi-a spus mama stiind ca poata sa aiba multa incredere in fiica ei adica eu.
......................

DON'T TOUCH MEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum