Ha szereted a rózsát, szereted a tüskéit is. Ha szereted az embert, szereted a hibáit is.
Hazudtam Louis-nak. Eszemben sincs a szüleimhez menni. Megint a temetőbe tartok.
Valószínüleg még a mostaninál is hülyébbnek nézne, ha tudná,hogy temetőbe járok, hogy a halott bátyámmal beszéljek.
Mikor az ismerős sírhoz értem, leültem a nedves földre.
Körülöttem nem igen voltak emberek.
Csak egy idős nénit láttam úgy 10 méterrel arébb.
Tekintetemet a síron lévő koszorúra függesztettem.
-Tudom, hogy beteges, hogy hozzád beszélek, de nekem már olymindegy-nevettem fel keserűen.
Egy nagy széllökés haladt végig a temetőn. Beférkőzöt az igen vékony pulcsim alá, engem meg kirázott a hideg.
-Nem tudom mit csináljak. Ha nem mondok el semmit Louis-nak, akkor elmegyógyintézetbe zárnak. Én nem vagyok őrült Jake, te is tudod!-suttogtam elkeseredve.
Előttem néhány fűszál árválkodott. Letéptem az egyiket és azt babráltam, miközben újra félnéztem.
-Tudom, hogy nem szerettél, de attól még jó volt, hogy itt voltál nekem. Két éve anyáék szinte csak velem voltak elfoglalva, de téged is szerettek, mindennél jobban!És...és én is szerettelek!-szipogtam.
Lehajtott fejjel tépkedtem tovább az apró fűszálat.
Újabb jeges széllökés érkezett.
Megborzongtam, és összehúztam magam.
-Miért jó neked, ha beteg leszel?-lépett hirtelem mellém Louis.
Ez hogy a francba kerül ide?
A hátamra terített egy fekete kabátot.
-Köszi-suttogtam.
Ő is leült mellém.
-Hallottam, hogy beszéltél.-szólalt meg egy kis hallgatás után.
Bólintottam.
-Követtél?
Most rajta volt a sor, hogy bólintson.
Hogy nem vettem észre? Egyfolytában hátranéztem, amikor jöttem, mégsem láttam.
Kezdem azt hinni, hogy Louis valami kibaszott varázsló.
Hirtelen hatalmas szélvihar támadt.
A levelek zizegtek, ahogy a fák gallyain egymásnak ütköztek.
-Menjünk, meg fogsz fázni!-állt fel mellőlem Louis.
A kezét nyújtotta, hogy engem is felsegítsen.
Megfogtam a kezét. Kellemes melegség járta át a testemet. A tenyerem mintha bizsergett volna, miközben felhúzott a nedves földről.
Mikor kiegyenesedtem, gyorsan elengedtem a kezét, de máris hiányzott az érintése.
Mivan Faith? Hát te nem vagy magadnál!
Osztom a véleményed!
Megforgattam a szemem.
Inkább zsebredugtam a kezem, és csendben követtem az előttem haladó Louis-t.
Sajnálom,hogy rövid lett,de verset kell tanulnom :(
Azért remélem a fenti gif kárpótol titeket!
ESTÁS LEYENDO
Psychiatrist [L.T.] (BEFEJEZETT)
FanficEgy "beteg" lány és egy pszichológus kapcsolata louiehlittlegirl© 2016. Minden szerzői jog fenntartva! started: 2016. 11. 13. ended: 2016. 12. 29.