Ross Kara

23 3 0
                                    

Multimedia Ross kara

Eve doğru giderken oda bir adım arkamda ve sol tarafımdaydı. Eve vardığımızda babam kapıyı açtı ve üzgündü.

Ama arkada miranın gülme sesleri geldi ama bu içten ya da mutluluk  gösteren bir gülüş değildi. Hızla içeri miranın yanına gittim ve mira bana dönüp "Bak Çağıl bu Ross kara bizim Amerika'daki - kızgın bir gülüş- üvey kardeşimiz."  ona, efendim,  der gibi baktım ve oda arkamı gösterdi arkamı  dönüp babamın yanındaki kadına baktım.

Kahverengi gözlü ve sarışın bir kadındı ve Ross denen çocuğa benziyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahverengi gözlü ve sarışın bir kadındı ve Ross denen çocuğa benziyordu.

Hemen  babama dönüp "Bir açıklama bekliyorum baba" babam bana dönüp"tamam " dedi bende ona" anlat" dedim oda "Miraya  anlattım ama  pek iyi karşıladığı söylenemez evet siz ikinizde üvey kardeşsiniz ama  bu sefer ki biraz farklı miranın annesi öldükten sonra ben mirayı alıp amerikaya gittim ve orada luna ile tanıştım ve aramızda ufak bir şey oldu ve Ross dünyaya geldi  . Sonra ben seni aldım Türkiye'ye geldik ve burada yaşamaya başladık. O sırada Çağıl ın annesi ile tanıştım ve evlendim. Arada bir iş seyahati niyetiyle onların yanına gidiyordum. Çağıl doğdu ve sonra o olay oldu ve bende sizi tanıştıramadım. Ve onlara artık buraya gelmelerini söyledim. Ve birlikte yaşamak için sizden izin istiyorum kabul ediyor musunuz? "

" Baba benle mira biraz konuşabilirmiyiz? " babam tabiki der gibi başını salladı ve miraya" Atolyeye gel "dedim ve yukarı çıkıp elimi yüzümü yıkadım. Allahım bir günde ne kadar çok şey yaşadım gerçekten normal bir hayatım varken bir gün de bu kadar çok şey yaşamak bünye alışık değil bu ne ya diye düşündüm ve odama geçtim atölyede mira oradaydı mira ayaktaydı.

"Mira oturur musun? " mira bir şey demeden sandalye çekip oturdu ve ona" Bak mira benle sen de üvey kardeşiz. Tamam belki zor olabilir ama biraz düşün biz annesiz büyüdük ya o kadın bize annemiz gibi davranırsa bence kabul edelim. " bunları ben mi diyordum.  Gerçekten bu ben değilim. Sırf mirayı üzmemek için böyle söyledim umarım mira daha çok üzülmez.

Mira tam bir şey diyecekken kapı çaldı ve içeri çakıl girdi ona" ne var girme buraya burası çat kapı girilecek bir yer değil. " diye söylediğimde oda bana  bir dakika işareti yapıp içeri girdi." Bak Çağıl Ross ile biraz konuştum Türkçesi pek iyi olmsada biraz konuştuk. Ve o bana buradaki olaylardan çok etkilendiğini ve sizi haklı bulduğunu söyledi. "  ben de çakıla"  sen niye konuştun ki seni ilgilendirir mi? Çakıl biraz düşünceli ol ve çık dışarı çünkü mira ile hala konuşamadık bir beş dakika sonra gelir derdini anlatırsın. " dedim oda tamam der gibi başını salladı ve odadan çıktı mira bana" tamam " dedi ona" Ne için? " diye sorunca" Kalsınlar bize zararları dokunmaz diye düşünüyorum. " diyince tamam der gibi başımı salladım ve aşağı indik.

SONSUZLUĞA ADINI YAZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin