Bir kaç saat önce sevgilinin seni aldattığını öğrenip ayrılmışsındır. Ama onu sevdiğin için bir türlü unutamıyor ve sürekli ağlıyorsundur. Yolda dalgınca yürüyor çarptığın ve sana kınayan bakışlar atan insanları takmıyor yoluna devam ediyorsundur. O an ölmek istediğin için yoldan geçen arabaları ve çalan kornaları aldırmadan karşıya geçmeye çalışırsın. Arabalar sana çarpmaya saniyeler kala duruyor ve korna basıyordu. Sen hala aldırmadın ve yürümeye devam ettin. Tam kaldırıma santimler kala bir arabanın sana çarpmasıyla yere yığılıp kaldın. Sonrası koca bir boşluktu.
**
Başındaki ağrıyla gözlerini araladın. Hastanede olduğunu anlaman uzun sürmemişti. Gözün yanındaki koltukta uyuyan bedeni bulduğunda birden doğruldun.
Cho Hee
~Ah başım ne oldu bana?Dediğin şeyle yanındaki gizemli kişi gözlerini açtı. Uyandığını görünce hemen yanına geldi. Biraz korkmuştun çünkü siyah bir maske ve siyah bir şapkası vardı.
Gizemli Kişi
~Uh uyandın mı? sonunda bir şey olacak diye çok korktum. İyi misin?Cho Hee
~İ-iyiyim de siz kimsiniz ve ben neden buradayım?Gizemli Kişi
~Ah üzgünüm kendimi tanıtmadım. Ben Seokjin. Sana araba çarptı. Çarpan kişi kaçtığı ve herkes bön bön baktığı için ben seni hastaneye getirdim.Seokjin'i gözün bir yerden ısırıyordu fakat tam çıkaramamıştın.
Cho Hee
~Ah gerçekten çok teşekkür ederim bende Cho Hee . Ben sizi tanıyor gibiyim acaba önceden tanışıyor olabilir miyiz?Tatlı bir şekilde gülümsedi ve saçlarını geriye attı.
Seokjin
~Gerçekten kim olduğumu bilmiyor musun? Ben dünyaca ünlü grup BTS'den Seokjin.BTS önceden duymuştun fakat pek bilmiyordun. Sende gülümsedin.
Cho Hee
~Evet grubunuzu biliyordum ama hiç araştırmadım. Tekrardan memnun oldum.Seokjin çok yakışıklı ve kibardı. Biraz daha konuştunuz ve artık Seokjin gitmesi gerektiğini söyledi ve bir kağıda bir şeyler yazıp sana uzattı.
Seokjin
~Bir problem olursa beni arayabilirsin. Görüşürüz Cho Hee.Cho Hee
~Görüşürüz Seokjin oppa!Onu bir daha göremeyeceğini düşünüp üzülüyordun ama o sana numarasını vermişti. Kalbinde kelebekler uçuşuyordu. Numaraya bakıp sırıttın ve kağıdı kalbine götürdün.
**
O olayın üstünden bir kaç hafta geçmişti ve sen onu arayıp aramamak arasında gidip geliyordun. Onu bir kez daha görmek ve konuşmak istiyordun fakat cesaret edip bir türlü arayamamıştın. Ya terslerse ya hatırlamazsa diye düşünüp duruyordun. Sonunda cesaret edip kağıttaki numaraları tuşladın ve kulağına götürdün. Kalbin yerinden çıkacak gibi atıyordu. Neden böyle olduğunu bilmiyordun fakat onu görünce heyecanlanıyordun. Bir kaç araştırma yapıp onu hakkında ki çoğu şeyi öğrenmiştin. Telefon bir kaç kez çaldıktan sonra açılmıştı.
Seokjin
~Alo buyrun kimsiniz?Cho Hee
~Şey Seokjin oppa ben Cho Hee geçenlerde araba çarpmıştı sizde beni hastaneye getirmiştiniz. Hatırladın mı?Korkuyordun hatırlamaz ve suratına kapatırsa diye ama beklediğin gibi olmamıştı. Verdiği cevapla havalara uçmuştun.
Bu bölümü sizin için yazan ponçik Havva'ya çok teşekkürler💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
Fiksi PenggemarGüzel kitap herhalde o kadar kişi okuduğuna göre :) şahsen ben sıkıcı buluyorum her an kaldırabilirim