Noaptea a trecut repede..era deja dimineata..in jur de ora 9 se trezesc toti..era asa frig afara,batea vantul,cerul era plin de nori negri si parca statea sa ploua..cabana avea geamurile sparte,iar frigul îi cuprindea pe fiecare dintre ei..focul din semineu se stinsese..si acum,cand lumina intra in cabana puteau vedea cum arata cabana..era mult mai rau decat isi inchipuise ei..dar s-au mobilizat si s-au apucat sa o renoveze,fetele se ocupau de interiorul cabaniei,iar baietii de exterior..in scurt timp a ajung si meterialele de constructie si mobila comandata de ei cu cateva ore in urma..se ocupau deja de ultimele finisaje si fetele aproape terminase curatenia..totul era lafel ca acum 12 ani...erau mandri ca toata munca a fost facuta de mana lor..era in jur de ora 4 dupa-amiaza..se gandeau ce sa faca..si deodata o voce a spart linistea..era Adam care işi dregea vocea urmand sa zica ceva...-Ămm ce se v-a intampla cu mine?
...se uitau unu la altul..nici unul nu stia ce sa zica...dinnou o voce sparge linistea de data asta era Miki..-Baietii noi am cam format o haita..eu zic sa il primim in haita noastra..el are ceva special..am simtit asta de la inceput..de cand l-am vazut.....-Eu sunt de acord e ceva special la baiatu' asta..voi baietii ce ziceti?
...-Suntem de acord...bun venit in haita pustiu'..
-Multumesc..nu o sa va dezamagesc,promit!!
-Hmm..suntem 9 eu zic sa dam o petrecere..sa ne mai gasim membri pentru haita..voi ce ziceti?
-Eu sunt de acord cu iubita mea..spune Erik mandru..
-Buna idee..
-Pai hai ce mai stam avem cumparaturi de facut..
-Bine eu cu Alma,Miki si Mar mergem la cumparaturi,iar voi baieti dati mesaje si invitati oameni la petrecere..nu avem mult timp deci hai hai hai!
-Ce mult te iubesc..spune Damon fascinat de frumusetea Bellei...
-Gata cu dulcegariile avem treaba..Dupa cateva ore casa era deja aranjata snexurile asteptau a fi mancate si invitatii trebuiau sa apara,muzica mergea intretinand atmosfera,iar Adam facea pe DJ-ul..nu dureaza mult ca uşa se deschide si intra primul invitat era....
V-a continua..
________________________________
Bun..am mai scris un capitol..imi cer scuze ca numai scriu si la cealalta carte dar am mai multa inspiratie la aceasta ..
Numarul de cititori creste si va multumesc din suflet..ne apropiem de 400 si vreau sa ii multumesc bff-ului meu ca mi-a facut reclama..
CITEȘTI
The Pack (Vol. I,II)
ParanormalMarselin impreuna cu Mikaela prietena ei de o viata duc o viata frumoasa intr-un apartament inchiriat de ele pentru a fi mai aproape de colegiul pe care il urmeaza Acestea sunt vampiri inca din nastere insa nu e nimic ciudat,tot orasul este plin d...