//1\\

5 0 0
                                    

(Amy's Synspunkt)

En ny app popper op i min AppStore. Jeg går ind på den. 'MessagesOnline'
Jeg læser beskrivelsen. 'Chat med folk rundt omkring og opdag skjulte hemmeligheder...'
Hm.. Mit liv er så kedeligt så jeg kan vel ligeså godt bare installerer den..?

Da appen er færdig med at indstillede går jeg ind på den og opretter en bruger. Hm, hvad skal jeg kalde mig?
Hvad med 'A-Girl'! Nej, det er allerede taget. Hm.. 'A-Girl123?'
Også taget. Uh hvad med 'xXA-GirlXx' Det er heldigvis ikke taget.

Jeg finder et billede i min kamerarulle af en solnedgang som mit profil-billede. Så trykker 'start din online-chatten' og jeg kommer ind på en side.

'Ping' siger min telefon. Shit jeg fik sgu da et chok! Jeg rækker ud efter den og ser at der en der har skrevet til mig på 'MessagesOnline'
Yay!

Personen der har skrevet kalder sig 'UnicornsAreReal123'

UnicornsAreReal123 - Hey! Har du det godt?

xXA-GirlXx - Ja, jeg har det fint. Hvem er du?

UnicornsAreReal123 - Jeg hedder Angelina! Mig og nogen andre piger har lavet en gruppechat! Vil du være med?

xXA-GirlXx - Okay (:

Angelina lukker mig ind i deres gruppechat. Jeg ser at der kun er 2 andre piger med. 'Abc123' og '9876Hej'

UnicornsAreReal123 - Hey venner! Det her er uhm.. hvad er dit navn?

xXA-GirlXx - Mig?

UnicornsAreReal123 - Jeps

xXA-GirlXx - Amy (;

UnicornsAreReal123 - Okay. Det her er Amy! Hun er også med i vores gruppe<3

9876Hej - Fedt!

Abc123 - Hej Amy! Folk kalder mig bare Abc. Er ikke så vild med at udtale mig om mit navn og sådan.

xXA-GirlXx - Okay. Hej piger (:

Min mor kommer ind af døren. "Amy, du skal sove" siger hun. Jeg går ud af appen og ser på uret i min iPhone. Wow klokken er allerede 10!
Jeg må hellere få noget søvn...

MessageOnlineWhere stories live. Discover now