Nasıl etmelide ağlayabilmeli
Farkına bile varmadan ?
Ne de güzel yazmış Nazım. Farkına varmadan ağlayabildiğimiz zamanlar eskide kaldı. Artık ağlatılıyoruz. Günden güne hissizlesiyoruz aslında ama bir yandanda ağlatılıyoruz. Hayat zormu olmaya başladı . Bizmi el bebek gül bebek büyütüldük. Bence ikiside. Bu kadar da karamsar olmaya gerek yok oysaki .Normalde bu kadar karamsar değilim korkmayın . O zaman kendimi tanıtayım ben Şiir , Şiir Mavi 18 yaşında üniversiteye adım atacak hayallerini yaşamak için bütün zorluklara göğüs gerecek Türk evladı. Evet evet o benim. Tamam abartmayı bırakıyorum. Ama gerçekten zor olacak sonuçta Hemşirelik okumaya karar verdim. İnsanları mutlu etmeyi istiyorsam bundan daha güzel meslek bulabilirmiyim ? Hayallerimden ilkine kavuşmama az kaldı dönemin başlamasına 1 ay kaldı. Kaygısız gecirebilecegim son yaz olduğunu düşündüğümden bu yaz ı iyi gecirmek istiyorum. Gerçi yanımdaki 3 korumayla ne kadar eglenebilirim orası ayrı. 3 tane abiye sahip olmak zor ama hayat ne zaman kolay oldu ki ? . Sana benim canım ailemi tanıtayım .Annem Melehat ve babam Kemal görücü usulü evlenip aşkla büyüyen tatlı mı tatlı hayallerimizdeki çift olur kendileri. En büyük abim ezra -ki evin sert erkeği-, ikizler deniz ve bulut -yaramaz çocuklar- benim küçük ailemi oluşturuyor.Bende evin en küçüğü ve tek kızı olaraktan kendimi premses ilan etmiş bulunmaktayım .Korkmayın henüz kafayı yemedim. Ve gelelim asıl meseleye . Neden yazıyorum ? Çok basit. Üniversiteye baslamanin o büyük heyecanıyla günlük tutmaya karar verdim. Hani hersene başında kendimize söz veririz ya bu sene farklı olacak diye işte bu yüzden üniversiteye başlarken farklılık olsun diye bu günlüğü yazmaya karar verdim. Bundan sonra sen benim minnak dostum olacaksın . Bu yüzden sana yakışan bir isim olmalı. Biraz düşünelim. Ne olabilirki ? Hmm seni yansıtan en muhteşeminden bir isim düşünüyorum , düşünüyorum... Şiir'in Rüyası. Evet evet çok yakıştı sen benim rüyam olacaksın. Şiir in rüyası hoşgeldin hayatıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiir'in Rüyası
ChickLitBelkide anlaması zor olandı Oysaki dinleseler anlayabilirlerdi dinlemediler anlamadılar gittiler