Chapter 20

176 17 3
                                    

Αφότου έφυγα απο το σπίτι του Zayn επέστρεψα σπίτι μου.
Το αυτοκίνητο μου βρισκόταν ακόμα στο μαγαζί αλλά δεν !με ένοιαζε θα πηγαινα αύριο να το πάρω οποτε δεν υπηρχε πρόβλημα.
Μόλις βγηκα από το σπίτι του βαθιά μέσα μου πίστευα πως θανμε ακολουθούσε μα βγήκαν λάθος.
Δεν μπορώ να κρυψω πως απογοητευτηκα λιγάκι μα δεν μπορω μα αλλάξω κάτι.
Δεν είχα κουράγιο και δυναμη για τίποτα,οποτε έπεσα στο κρεβάτι με τα ρούχα
Το επόμενο πρωι εχει φτασει και ενω εγω έχω παραδοθεί σε εναν γλυκό ύπνο ο ήχος απο κάτι ενοχλητικό με αναγκάζει να πετάξω τα παπλωματα απο πανω μου και να πάω στην πόρτα να δω ποιος ειναι.
Δεν πρόλαβα να άνοιξω καλά καλά την πόρτα και ενα σωμα έπεσε με φορά πανω μου.
Ήξερα ποιος ήταν και δεν κατάφερα μα συγκρατησω το χαμόγελο μου.
Μ-Κοριτσαρα μου.
Ρ-Αγορακι μουυ.
Μ-Που πηγες εχθες ρε βλήμα;Τα καλύτερα εχασες
Είπε γελώντας
Τώρα πλέον είχα απεγκλωβίστει απο τημ αγκαλιά του καο πήγαινα στο σαλόνι οπου και κατσαμε
Ρ-Τι εννοεις;
Μ-Ο αδερφός μου επαιξε μπουνιές με τον Steve.
Ρ-Ω θεέ μου.Καλά ειναι;
Μ-Λοιπον το αδερφακι μου μια χαρά είναι μα ο St-
Ρ- Χριστέ μου τι του έκανε;Που ειναι;Χτύπησε πολύ;
Μ-Pez ήρεμησε όλοι ξέρουμε ποσο τον αγαπάς μα μην κανείς έτσι.
Ρ-Mike τι λες;Είναι κολλητός μου και π αδερφός σου παει μποξ τοσα χρόνια φυσικά και θα ανησυχησω
Μ-Μια χαρά είναι.Αλλωστε ήρθε ο Zac και τους χώρισε.
Ρ-Ευτυχως.
Μετα απο αυτό έμεινε αρκετές ώρες καθώς φαγαμε μεσημεριανό βραδινό και πλέον ετοιμαζομασταν για μια ακόμα βραδινή έξοδο.
Με τον Mike έχουμε αναπτύξει μια διαφορετική σχέση μεταξύ μας.Δεν είναι ουτε φιλική μα ούτε ερωτικη.Η αλήθεια είναι πως και οι δυο έχουμε μια έλξη ο ενας για τον άλλο αλλά ποτε δεν καναμε κατι για αυτό.
Μ-Ετοιμη μωρο;
Ρ-Ναι αγάπη πάμε.
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο του καθώς το δικο μου βρισκόταν ακόμα στο μαγαζι και θα το έπαιρνα όταν γυρνούσα.
Αφού μπήκαμε και παραγγειλαμε είδα ενα ροζ κεφάλι να περιφέρεται στον χώρο
Αφού με παρατήρησε και εκείνος αρχισε να έρχεται προς το μέρος μου.Μέχρι που τελικά έφτασε στον προορισμό του,Με κοίταξε απο πανω έως κάτω και έπειτα χαμογέλασε το ίδιο εκανα και εγώ.
Ζ-Γεια.
Ρ-Εμ γεια.
Ζ-Ηθελα να σου πω για τον τύπο απο εχθες.Εμ είναι λίγο καλυτερα αλλά θα μείνει αλλες λιγες μέρες Γιάννα σιγουρευτω πως είναι καλά.
Είπε καο πήγε μα φύγει μα τον έπιασαν απο το μπράτσο κάνοντας τον να γυρίσει.
Ζ-Ναι;
Ρ-Πως τον λένε τελικά;
Ζ-Τον λένε Harry.
Ρ-Ω εντάξει.
Πανω που πήγε μα πει κάτι μια γνώριμη για εμενα φωνή τον διέκοψε.
Μ-Μωρο μου το ποτό σου.
Ρ-Ε-ευχαριστω Mike.
Τα ματία του Zayn σκοτείνιασαν και χώρις αλλη κουβέντα έφυγε.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Why?(Zayn Malik Greek Fanfic)Where stories live. Discover now