1.BÖLÜM

73 8 2
                                    

- Uyan Gündüz
-Tamam Anne
Annemin sesiyle uyanmaya çalıştım tabiki uyanmak zorundaydım.Çünkü Umut beni almaya gelecek ve servise burdan bineceğiz.Umut benim en iyi kız arkadaşım. Annesinin çocuğu olmayıp bir anda umut olunca adını umutu olduğu için umut koymuş.Odamın kapısı çalınca "gir" dedim,Umut 'un içeri girip üstüme atladı.Bu kız bu kadar tatlı olmak zorunda mıydı? Bu kızı gerçekten seviyordum. Çünkü o benim ailem ,annem,babam hatta ailemdi.Annem ,Babam ve ben mutlu bir aileydik.Ben tek çocuğum ve bu yaştan sonrada kardeşim olsun istemiyorum çünkü umut vardı ve benimde kardeşe ihtiyacım yoktu.19  yaşında kendi halinde bir kızım.
Annem ve babamın tek göz ağrısıyım.Ve benimde göz ağrım:Rüzgar
Kalbimin sahibi,gülümseme sebebim ve gamzelim,aslında beni kankası olarak biliyor.
- Gündüz
- Efendim.dedim gülümseyerek
- Rüzgar instgrama foto atmış.
Dediği an bilgisayarımın başına koştum ve kullanıcı adı Rzgr23 olan çocuğa girdim.Ve yine gamzelerini gördüm .Yine Yine aşık oldum.Ama en kötüsü bana "kankam" diyordu. Çoğu kız bilir kanka demenin ne olduğunu .
Ben onun kankası değil onu seven bir kızdım.Artık bunun farkına varmalıydı.Bugün ona herşeyi söyleyecek ve kurtulacaktım. En iyi yol buydu,
başka çare yoktu .Bu zor olacaktı ama olacaktı.

OKULA GİDİNCE:
- Ne yapacağımı bilmiyorum umut
-Sakin ol gündüz buna alışmak zorundasın rüzgar popüler biri.
Haklıydı rüzgar popüler biriydi.
Ama asla kendini beğenmiş biri değildi.Ve işte orada! Rüzgar Er yanımıza doğru yaklaşıyordu . Saçlarını havalı bir şekilde düzelterek yanımıza geldi.
- Naber kanka
Demesiyle yüzümdeki gülümseme soldu.Zorla gülerek
- İyi kanka senden,dedim.
-Kanka biliyor musun ne oldu ?
- Ne? dedim bir umutla
- Büşra çıkma teklifimi kabul etti.
İşte şuan yıkıldığım an...

OKUL ÇIKIŞI:
Okulun nasıl geçtiğini bilmiyorum.Gözlerimin altı morarmış ve şişmişti hepsi ağlamaktandı. Okulun kapısının önünde servis bekliyordum beyaz bir araba gelip durdu.Ne olduğunu anlamak için sağıma ve soluma bakmaya başladım.
Arabadan 2 adam inip kolumdan tutup beni sürüklemeye başladılar. Ne olduğunu anlamam uzun sürmedi : KAÇIRILIYORDUM .Bu şoku atlattıktan sonra adamın ağzımı tutuğu elini ısırdım adam acıyla inlerken diğer adam beni tutup arabaya bindirdi.Allah Kahretsin: Kurtulamamıştım ...
Ben ne yapmıştım da bu haldeydim?
Neden bu adamlar beni kaçırıyorlardı?
Suçum evden okula gelmek miydi?
Beynimdeki ses arabanın durup beyaz bir villaya gelmemizle durdu.İşte benim hikayem tam burada başladı...

MAFYANIN GÜNDÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin