Küçük Dünyam (Tanıtım) ∞

36 3 3
                                    

Merhaba Adım Angela Oldukça Gizli Gizemli Hayatımızda Masum Olan Tek Şey Benim Galiba Tabi Birde Yanımdaki Masum Ve Oldukça Yakışıklı Çocuk Sıradan Bir Günde Ona Aşık Olacağım Kimsenin Aklına Gelemezdi Ondan Oldukça Hoşlanıyordum Fakat O Gün Eşyalarımın Arasında Bulduğum Mektup Adeta Beni Yıkıp Geçmişti.

'''Angela Bu Mektubu Sana Kimin Gönderdiğini Umursama Ve Sakın Araştırmaya Kalkma İlk Öncelikle Kesinlike Bu Mektubu Sana zarar vermek için göndermedim.Biliyorum bunu ilk okuduğunda aklına ilk kim olduğum gelicek.Ben sana çok yakınım aslında.Senin ne kadar masum ve güzel bir kız olduğunuda söylemek istedim.Her neyse bunları boşver.Sana annenin gerçek sırrını açıklıyacağım.Kızım bunu söylemek seni çok üzecek ama ben senin babanım''

Bu Satırları Okuduktan Sonra Angela'nın Gözlerinden Yaşlar Gelmeye Başlar.

''Seni İncittiysem Çok Ama Çok Özür Dilerim Kızım.Yıllardır Sana Ulaşmak İstedim.Ama annen kızım annen seni benden aldı.Çok küçükken annen ile kavgalarımızı hatırlıyamazsın.Çünkü heniz 2 yaşındaydın annenle aramızda şiddetli bir tartışma geçti''

O Sırada Angela Mektubu Yere Attı Ve '''Annem öyle birşey yapmaz yapamaz'' dedi ve yere çöktü.

''Bunları Okuduğunda Çok Üzüleceksin Biliyorum Ama Maksadım Gerçekten Seni Üzmek Değildi Gerçek Babanın Seni Sevdiğini Bil İstedim Yeter.Eğer Birdaha Bu Mektubu Okuyup Kendini üzeceksen Bende üzülürüm.Lütfen beni unutma.Seni Çok Seven Baban''

Angela Bu Mektubu Okuduktan Sonra Ağlama Başlamıştı.O Sırada Angelanın Sevdiği Çocuk Yani Jack Angelayı Gördü Hızla Oraya Koşarak'''Angela iyimisin''' dedi.Angela ''Hayır Benim Gitmem Gerekiyor Bırak Beni '' dedi.

Jack Angela Giderken Arkasından Bağırdı''Neden benden kaçıyorsun angela?''' dedi.Angela arkasına baktı koşarak yanına gitti ''Çünkü seni seviyorum Jack '' Jack çok şaşırmıştı.Angela Konuşmasını devam ettirdi.

''Henüz 1.Sınıfa Gidiyorduk O Kadar Yalnız Ve O Sınıftaki Herkezten O Kadar Uzaktımki Sonra Bir Gün Sen Geldin Bana Baktın Ben İlk Defa Senin Sayende Arkadaşlarımı kazandım.Çok Güzeldin Seni Çok Seviyordum.Sonra 5.Sınıfımızda İlk Defa Aşık Olduğunu Söyledin Bana Çok Heyecanlanmıştım.Kim o acaba benmi kafamdaki bu sorular beni bitiriyordu.Sonra ben değilde Elena'ya aşık olduğunu söyledin.Elena benim en yakın arkadaşımdı.Ondan nefret etmiştim.Sonra ne oldu onla bir gün kavga ettik ve herşey bitmişti.Aynı Günde Babamı Kaybettim.Şimdide Babamdan Mektup Var.Evde ise üvey babam var.Sonra Liseye Geldik Elena ile aynı lisedeydik sende vardın onu benim gözlerimin önünde birçok kez öptün.Dayandım bunlarda yetmedi nişanlandınız.Artık Evlenirsiniz.Ben Bunlara rağmen güçlü kaldım.Ama sen beni ezdin hep elena'yı güçlü gördün gözünde şimdi söyle bakalım kim daha güçlü''

Jack Çok Şaşırmıştı.Angela Eşyalarını Alıp Ordan Uzaklaştı.Ertesi Gün herkez için yeni bir güneş doğucaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük Dünyam (Tanıtım) ∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin