POHLED DENNY:
Užívala jsem si to, jak Gábina trpí.
Nevím proč, ale nikdy jsem ji neměla ráda.
Nechali jsme ji tam vyset.
Tu noc byla zrovna hrozná zima, takže do rána byla mrtvá.
Aspoň nám usnadnila práci.
Ráno jsem šla s Kryštofem do místnosti, kde byl ještě Datel s Jenisem.
DENNY - "Co s nimi budeme dělat?"
Kryštof jen pokrčil rameny a koukl na mě.
Já si je mezitím prohlížela a přemýšlela, co by se s nimi dalo dělat.
DENNY - "Nemůžeme je jen tak pustit"
KRYŠTOF - "Můžeme ... Pustíme je do lesa. Sama víš, že v lese jsou vlci a ještě se z toho lesa nikdo nedostal živej"
DENNY - "Tak fajn. Dojdu pro Patrika a půjdeme je odvést. Ty běž zatím s Natkou někam uklidit Heclovku"
Když jsem asi po 10 minutách našla Patrika, šla jsem s ním do místnosti pro Marka a Jenise.
Hned jak jsme je vyvedli ven na světlo, nechápali kde jsou ani co se s nimi děje.
Svázali jsme jim ruce, přes oči jsme jim zavázali pásku a odvedli je někam hluboko do lesa.
Tak,aby jsme našli cestu zpět my, ale Marek s Jenisem se už vrátit nemohli.
POHLED MARKA:
Sedl jsem si na zem a třel hlavu, respektive pásku co jsem měl přes oči o koleno, abych ji sundal.
Když mi konečně spadla z očí, uviděl jsem před sebou na zemi ležet Jenise.
MAREK - "Kámo, žiješ?!"
začal jsem na něj křičet, aby se vzbudil.
Jenis zamrčel, ale po chvíli se vzbudil.
Vyděšený, s páskou přes oči a svázanýma rukama se kroutil a ptal se kde je.
MAREK - "Jenisy klid, to jsem já, Marek"
Měli jsme ruce svázaný za zády, takže jsem musel vstát a obrátit se k němu zády, abych mohl chytit pásku a Jenisovi ji z obličeje sundat.
JENIS - "Panebože Marku, kde to jsme?!"
MAREK - "Uprostřed nějakýho lesa .. Musíme se odtud dostat, ale se svázanýma rukama to půjde těžko"
Pokrčil jsem rameny a pak se na Jenise usmál, když mi v hlavě proběhla myšlenka.
MAREK - "Hele za pasem mám kapesní nůž.. Zkus ho nějak vytáhnout a rozřezat lano"
Jenis teda přišel ke mně a snažil se kapesní nůž rozdělat.
Když se mu to podařilo, okamžitě mi začal rozřezávat lano.
Potom jsem odvázal i já jeho.
JENIS - "Hele ale co budeme dělat? Sice nejsme svázaný,ale nemáme ani žádný jídlo.. Ani pořádně nevíme kde jsme"
ČTEŠ
Love that kills w/Kea
FanfictionVšichni známe toho hodného, úchylného Keu :D no v tomhle příběhu mu zůstane jen ta úchylnost. Have fun!