1 klein dingetje: ik heb hier een tijdsprong gemaakt. Ze zijn nu weer in Engeland, duss ik dacht ik maak gewoon een tijdsprong naar nu, eigenlijk naar valentijnsdag. ;)
_____________________________________________________________________________
*Valentijnsdag*
Larissa's POV
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey
Simmer down, simmer down,
They say we're too young now to amount to anything else
But look around
We worked too damn hard for this just to give it up now
If you don't swim
You'll drown
But don't move
Honey
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down
Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Let's get out
Let's get out
Cause this deadbeat towns only here just to keep us down
While I was out,
I found myself alone just thinking
If I showed up with a plane ticket
And a shiny diamond ring with your name on it
Would you wanna run away too?
Cause all I really want is you
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
I made a mixtape straight out of '94
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
And I know now, that I'm so down
Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down
Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Hey
Your lipstick stain is a work of art (hey)
I've got your name tattooed in an arrow heart (hey)
And I know now, that I'm so down (hey)
Hey
Zacht zing ik mee. Luke kijkt glimlachend op en drukt zacht zijn lippen op die van mij. 'Fijne valentijn, babe.' fluistert hij in mijn oor. 'Jij ook.' fluister ik terug. Hij glimlacht naar me en zijn kuiltjes komen weer tevoorschijn. 'Ik houd van je.' zegt Luke glimlachend. 'Ik ook van jou.'
We zitten nu in een of ander hotel, voor we doorgaan. Binnenkort start de tour hier en eigenlijk heb ik er best veel zin in. De jongens en ik kunnen best goed met elkaar opschieten. Aan Ashton kan ik alles vertellen, hij weet meestal al dat er wat is voor ik het doorheb. En dan heb je Luke. Het liefste vriendje dat je maar kan wensen. Hij weet me altijd op mijn gemak te stellen, als er wat is blijft hij doorvragen tot hij het weet. Wat soms best irritant is, maar ik houd van hem en hij bedoelt het goed. En hij heeft sinds een paar maanden een lip piercing, wat hem mogelijk nog aantrekkelijker maakt.
'Waar denk je aan?' vraagt Luke. Ik trek de dekens over mijn schouders heen en kijk hem aan. 'Jou.' Hij drukt zacht zijn lippen weer op de mijne. 'Ik heb zin in de tour.' giechel ik, zodra ik onze kus verbreek. 'Ik ook. 24 uur per dag, 7 dagen per week met jou. It's a dream.' Ik grinnik om hoe hij het zegt. 'Maar dat zit je normaal ook al. En het is niet altijd. Jij hebt je interviews/concerten en stuff.' 'Daar ben jij ook bij.' 'Niet op het podium.' Luke zucht. 'I don't care,' zegt hij en kijkt me aan. 'Je zal altijd in mijn gedachten zijn.' 'Ik houd van je Laris, ik meen het.' 'Ik ook van jou, Luke Robert Hemmings.' Ik leg mijn hoofd op zijn borst.
'Hebben we vandaag nog iets verplichts of zo?' vraag ik zacht. 'Nou, eigenlijk, jullie.' voeg ik eraan toe. 'Niet dat ik weet. Hoezo?' 'Ik heb geen zin om op te staan.' 'Dan doen we dat toch gewoon niet.' Ik giechel weer.
Ik pak mijn mobiel en start Twitter op. Echt lang geleden dat ik daar op heb gezeten. Ik voel dat Luke weer op het bed komt zitten- hij kreeg honger. 'Babe, moet je dat wel doen?' 'Ik kan moeilijk nooit meer op Twitter zitten.' antwoord ik terug. 'Okay, maar als je op Twitter gaat zorg er dan voor dat of Ash of ik erbij ben.' 'Waarom?' Ik scroll door de mentions heen en zucht als al de haat weer de overhand neemt.
'Je kan doodgaan en niemand zou het merken. Luke en Ash zullen alleen maar blij zijn dat ze van je af zijn.' mompel ik zacht met de tweet mee. 'Dit is waarom er iemand bij moet zijn. Ik wil niet dat je de haat gaat geloven. We houden van je en wat er ook gebeurt, we kunnen niet zonder je.' Ik reageer niet en lees de volgende. 'Laar, please.' 'Ik hoorde je.' 'Kijk me aan.' Ik maak mijn ogen los van het beeldscherm en kijk hem aan. Hij zucht even. 'Misschien is het beter als we even een pauze nemen. Jij kan alle haat gewoon niet aan. En ik kan er echt niet tegen om je zo verdrietig te zien, daarvoor geef ik teveel om je.' Wat?
JE LEEST
Underneath your bruises (One Direction, 5 Seconds Of Summer) GESTOPT
ФанфикAsthon Irwin heeft een nichtje. Ze raakt betrokken bij een illegaal gevecht. De jongens van One Direction en 5 seconds of summer zijn er op dat moment ook, omdat hun beste vriendin ze had overgehaald om te gaan. Zo komen ze in een bijzondere vriends...