Taeyun
Aku cepat-cepat tutup mulut Yoongi pakai tangan aku. Walaupun sebenarnya aku geli , tapi aku terpaksa.
Yoongi
tiba-tiba, aku terasa mulut aku ditutup oleh seseorang. Taeyun lerh siapa lagi takkan lah dalam tu ada orang lain en.
Serta-merta mataku terbuka luas.
Dug dag dug dag dug dag💓
Pergh tangan dia ! Lembut
Ey, apa aku cakap ni. Nampaknya balik nanti aku perlu samak mulut aku
Taeyun
tengah aku berdebar-debar takut kedapatan oleh cikgu-cikgu lain , aku tengok lerh si Yoongeh kat sebelah ni sekilas.
Ceh , aku dapat rasa senyuman dia kat tangan aku. Apa ntah dia pikir. Siang-siang berangan
Huh , daripada aku sibuk pasal dia , bagus aku sibuk pasal aku sendiri.
Aku berpaling tengok pintu itu semula. Nasib tempat kitorang duduk tu , ada satu almari yang boleh tahan tinggi kat depan. Dapat lah tutup tubuh kitorang ni sikit.
Aku perati bayang-bayang kat depan pintu itu.
1 saat ,
2 saat ,
3 saat ,
Bayang-bayang itu hilang dari depan pintu bilik stor itu.
Aku menghembus nafas lega.
Aku berpaling tengok Yoongi semula. Ceh, masih berangan. Serta merta aku menurunkan tangan aku dari mulut dia.
Apa? Ingat aku hamak sangat ke nak tutup mulut dia tu?
" k-kenapa kau tutup mulut aku tadi? " soal Yoongi sebaik sahaja aku turunkan tangan aku.
" kau tau tak tadi nyaris-nyaris kita kena tangkap. Nasib orang tu tak buka pintu! Kau apa tau ?! Berangan je
kerja , huh " aku mengulingkan mata sambil meletakkan tangan atas bahu." eih kau ni , aku tanya elok-elok kan ! Yang kau jawab dengan takda adab langsung tu dah kenapa ?! Susah sangat ke nak jawab dengan sopan? Dasar bilis takda sivik"
" ohh kau nak sopan sangat kan. baiklah.... " aku menarik nafas dalam-dalam.
" YoonGAY yang putih melepak seperti kapur expired , kau patut bersyukur aku dah tolong. Kalau aku tak tolong tadi , mesti kita dah kena tangkap pastu dibawa jumpa Mr Yoo pastu kena denda. Aku tak nak kena denda , kau nak ke? Haih , cubalah kau ucap terima kasih siket. Aku pasti akan sangat-sangat menghargai " kata aku dengan suara yang dibuat-buat.
Dan , aku menekankan perkataan GAY tadi tu. Bwhahahahaha mesti kejap lagi dia marah. Aku suka tengok dia marah.
Dan sebab tu lah aku suka kacau dia.
Muka dia nampak comel sangat bila dia marah.Eh kejap , aku baru lepas puji dia ke? Homaiget homaiget homaiget
YOU ARE READING
First Love ❙ myg〆
Humor+sebuah cerita yang penuh cliche . +baca je la kalau kau nak . _____________________________ +di mana seorang namja yang hanya mampu bersabar dengan perangai seorang yeoja yang betul-betul minta kaki. ______________________________ #38 in Humor [13...