I'm Better With(out) You 3.část

486 20 2
                                    

Neklidně přecházel po místnosti a přemýšlel, jak má Caroline vysvětlit, co se tam stalo. Zamiloval se. Nechtěl Caroline nějak ublížit, ale...

„Tylere, kam si zmizel?“ z pokoje se vynořila hnědovlasá rozespalá dívka a měla na sobě jeho tričko.

„Nikam. Jen myslím, že bychom o nás měli říct Caroline, Hayley.“ řekl vážně.

„A nepočká to chvilku?“ podívala se na něj koketně. Zavrtěl hlavou „Má právo to vědět. Musím jít to říct hned.“

„Mám novinku. Chceš vědět jakou?“ zašvitořila Bonnie do telefonu jakmile ho Caroline zvedla.

„Povídej.“ vyzvala jí.

„Tyler je zpátky.“ oznámila jí zpěvavě čarodějka. Caroline sebou trhla. Už od chvíle, co souhlasila, že půjde s Klausem na rande, přemýšlela, jak by mohla Tylerovi co nejšetrněji říct, že se zamilovala do Původního hybrida a s ním se chce tak nějak rozejít.

„Caroline, posloucháš mě?“ vytrhla jí z úvah Bonnie.

„Jo.Promiň, už musím končit.“ rozloučila se a otevřela domovní dveře. V nich se srazila s Tylerem, který se chystal zazvonit. Chvíli se na sebe překvapeně zírali. Caroline se vzpamatovala první „Tylere, ty...vrátil ses. Já s tebou potřebuju mluvit.“

„Vážně? Já s tebou totiž chci taky mluvit.“

„O čem?“ podivila se Caroline.

„Nepůjdeme se projít? Všechno si řekneme cestou.“ navrhl. Přikývla a v duchu si připravovala proslov.

„Já...“ začali oba „Tak začni ty.“¨pobídla ho Caroline.

„Víš, když jsem byl pryč něco se stalo. Někoho jsem potkal.“ vzdálil se od Caroline několik kroků.

„Co prosím?! Ty máš jinou?! Jak dlouho?!“ vyjela přesně podle Tylerova očekávání.

„Dva měsíce.“ řekl tiše.

„Dva měsíce?A to mi to říkáš až teď??“

„Caroline...“ snažil se zmírnit její hněv.

„Necarolinuj mě! Aby bylo jasno byla jsem na rande s Klausem.“ řekla uraženě a vůbec nechápala proč jí to tak vadí když se s ním stejně chtěla rozejít.

„S Klausem?S TÍM Klausem??“ zeptal se šokovaně Tyler.

„Je tu snad nějaký jiný?“ vyjela kousavě Caroline.

„Jak si mohla jít na rande s Klausem?“

„Stejně tak jako ty sis mohl najít novou přítelkyni.“ otočila se k němu zády a šla pryč.

Domů dorazila udýchaná a rozzlobená. On si odjede bůh ví kam a najde si přítelkyni a oznámí jí to jakoby se nechumelilo. Ona se chtěla rozejít s ním a místo toho... Zuřila tak, že málem zakopla o kytici rudých růží přede dveřmi. Překvapeně je zvedla a podívala se na lístek.

„Od Klause.“ přečetla nahlas. Zaplavil jí příjemný pocit u srdce. Třeba jim to s Klausem vyjde. Ráda si pohrávala si myšlenkou, že by byli spolu navěky.

Elijahova přítelkyně zůstaně ještě nějakou dobu "V utajení". Tak, záležitost Forwood se vyřešila. Mezi nimi je konec.

I'm Better With(out) YouKde žijí příběhy. Začni objevovat